Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Lokal lagring av bilder fra mobil


hjemmedude

Anbefalte innlegg

22 minutter siden, jaknudsen skrev:

Og hvordan er OneDrive på Android bedre enn iCloud på iOS?

899 kroner for 6TB som er langt bedre for meg enn alternativet. Dessuten har jeg både en iphone (privat) og en android (jobb). Android gir i tillegg fordelen av å være lettere i bruk, ser finere ut og attpåtil gir mer for pengene. Og så har alle apper samme betingelser og en slipper å tenke på ios sine begrensinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, jaknudsen skrev:

At andre apper ikke får lov til å gjøre ting med mine filer i bakgrunnen er en av grunnene til at jeg velger iOS

Det var jo et ganske spesielt argument all den tid en installerer en slik app, gir den rettigheter og ønsker at den skal virke. Det gjør den på android.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, jaknudsen skrev:

At andre apper ikke får lov til å gjøre ting med mine filer i bakgrunnen er en av grunnene til at jeg velger iOS :)

For meg er den en grunn til å ikke velge iOS, men der er vi nok forskjellige. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.