Thlian Skrevet 15. mars 2021 Del Skrevet 15. mars 2021 Disse to vil ikke la seg assosiere, ikke sjans. Jeg kommer ikke på flere muligheter nå på hva jeg skal gjøre for å få det til. Begynner å bli tungvint med dette smarthub greiene. Bruker en hel dag på å legge inn lysstyring på et rom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 16. mars 2021 Del Skrevet 16. mars 2021 20 timer siden, Thlian skrev: Disse to vil ikke la seg assosiere, ikke sjans. Tipper Fibaro Dimmer er lagt til secure, og bryteren er unsecure. Kjent problemstilling. 20 timer siden, Thlian skrev: Begynner å bli tungvint med dette smarthub greiene. Bruker en hel dag på å legge inn lysstyring på et rom Alt er vanskelig i begynnelsen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thlian Skrevet 16. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2021 4 timer siden, Moskus skrev: Tipper Fibaro Dimmer er lagt til secure, og bryteren er unsecure. Kjent problemstilling. Alt er vanskelig i begynnelsen. Prøvd det og til slutt med usikker tilslutning på begge. Men akk nei. Godt heatit Z push funka tvert da, uten noe mikk makk. Pussig nok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 16. mars 2021 Del Skrevet 16. mars 2021 Da er det faktisk ingen lov mot å ha uflaks... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Garegaupa Skrevet 19. mars 2021 Del Skrevet 19. mars 2021 Har du berre prøva å setje opp assosiasjonen via appen, eller har du prøva via Thingsplex òg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thlian Skrevet 19. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2021 2 timer siden, Garegaupa skrev: Har du berre prøva å setje opp assosiasjonen via appen, eller har du prøva via Thingsplex òg? Bare via appen, vet ikke hvordan jeg setter opp i TP. Ikke så mye hjelp å hente for en som starter helt på scratch med TP. Så litt vanskelig å navigere. Jeg har begynt å skjønne litt parameter endring. Men Flow kan jeg bare glemme, stopper seg etter trigger 😉 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Garegaupa Skrevet 19. mars 2021 Del Skrevet 19. mars 2021 Ja, TP er ikkje akkurat sjølvforklårande. Eg skulle gjerne guida deg til kor du kan finne assosiasjonsmenyen innpå der, men eg er ikkje heime akkurat no, så eg får ikkje logga inn. Eg hugsar det heller ikkje i hovudet... 😉 Uansett så skulle det ha gått å få til via appen. Eg ville ha kontakta FH per telefon (51 20 44 54) eller E-post ([email protected]) og teke opp saka med dei direkte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thlian Skrevet 19. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2021 8 timer siden, Garegaupa skrev: Ja, TP er ikkje akkurat sjølvforklårande. Eg skulle gjerne guida deg til kor du kan finne assosiasjonsmenyen innpå der, men eg er ikkje heime akkurat no, så eg får ikkje logga inn. Eg hugsar det heller ikkje i hovudet... 😉 Uansett så skulle det ha gått å få til via appen. Eg ville ha kontakta FH per telefon (51 20 44 54) eller E-post ([email protected]) og teke opp saka med dei direkte. Du må gjerne guide meg når du er hjemme igjen 😉 Ogsp veldig nysgjerrig på å sette opp Flow, men ingen veivisere som viser litt i detalj om viariabler som brukes i hvis for å trigge en scene. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Garegaupa Skrevet 19. mars 2021 Del Skrevet 19. mars 2021 OK, skal sjå om eg ikkje kan kome med nokon små tips. 🙂 Eg er bortreist på jobb til og med onsdag kveld. Gje meg gjerne eit lite "spark på leggen" etter den tid for å minne meg på det. 🙂 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bullboy96 Skrevet 30. mars 2021 Del Skrevet 30. mars 2021 Jeg sliter med det samme. Har dere funnet en løsning? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Garegaupa Skrevet 6. april 2021 Del Skrevet 6. april 2021 Eg må tilstå at eg gløymde dette noko vekk. Eg er bortreist i dag, men kjem truleg heim i morgon ettermiddag/kveld. Eg skal sjå om eg får logga meg på Thingsplex og laga ein kjapp guide for korleis ein kan lage assosiasjonar på den måten. Eg kan ikkje garantere at det fungerer, men det er gjerne forsøket verdt. 😊 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.