Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Homeseer + Verisure


Tor Aage

Anbefalte innlegg

Den feilmeldingen der sier at koden prøver å hente et element i en liste som ikke finnes.

 

Når det gjelder innstillings siden ikke lastes, har jeg lokalisert problemet. 

 

10 timer siden, henningl skrev:

Trykker inn pin (6 siffer pga yale dørlås)

Dette var ukjent for meg. Skal se på det med en gang. Takk for tilbakemelding

 

Det er funnet mye feil i 2.4 nå men dette var den største endringen og store deler er helt skrevet om så regnet med at det kom til å være noen feil - men skal innrømme at det har kommet mer enn forventet :P selv med 3 andre som har vært med å teste. Vel jeg prioriterer dagene mine nå for å få ut en bugfix versjon 2.5 :)

 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutes ago, lilfire said:

Det er funnet mye feil i 2.4 nå men dette var den største endringen og store deler er helt skrevet om så regnet med at det kom til å være noen feil - men skal innrømme at det har kommet mer enn forventet :P selv med 3 andre som har vært med å teste. Vel jeg prioriterer dagene mine nå for å få ut en bugfix versjon 2.5 :)

 

Må bare si ifra når du har beta-versjoner klar for testing, jeg melder meg frivillig - som jeg også antar de fleste andre gjør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk jobba en del i går kveld, er bare en inn rapportert feil jeg ikke har klart å gjenskapte enda :/, men har en liten formening om hva det kan ha vært så gjort noen korrigeringer der også. Står i testsystemet mitt å kjører nå, så mulig jeg kan ha en BETA klar i kveld

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.