Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Varmepumpe/aircondition med lokal styring


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg planlegger å kjøpe en kombinert luft-til-luft varmepumpe/aircondition. Ser det er flere merker som tilbys på det norske markedet. Jeg ønsker å integrere enheten i Home Assistant, men jeg er redd for å ende opp med en variant som er avhengig av en skyløsning. Jeg vet man kan sette opp en IR-blaster og kontrollere de sånn, men det gir ingen feedback fra systemet. Hvilke av produsentene som selges i Norge kan styres lokalt over wifi?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gree kan integreres lokalt med HA, man må bare ha appen for å koble den til wifi første gang. Var også noen på facebook som sa at Wilfa svaldbard extreme fungerer med Gree integrasonen, jeg vet ikke om det gjelder andre wilfa pumper og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.