minim Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Jeg har hengt opp en 200W LED lyskaster fra Jula og forsøkt å koble opp en Shelly plus 1 pille som skal ha potensial fritt rele og jeg har testet å styre det med en ikea Zigbee, men begge deler gjør at den står å gløder. Testet også en bypass sak fra Kjell, men det utgjør ingen forskjell. Må jeg koble opp et 2polt rele for å styre sånt eller er det andre ferdige løsninger på Zigbee/wifi som kan brukes? Skal ha en del andre lyskastere også så skulle funnet hyllevare som fikser dette. Siste bilde viser hvordan den er når den er skrudd av. https://www.kjell.com/no/produkter/elektro-og-verktoy/sterkstrom/belysningstilbehor/dimmere/sunricher-bypass-tilleggsenhet-til-dimmer-og-bryter-p51597 Siter
Decibel Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Dette er dessverre et vanlig problem når det gjelder led. De er såpass effektive at dersom man kun bryter en av polene så går der fremdeles nok strøm til at lampene gløder svakt. Siter
minim Skrevet 7 timer siden Forfatter Skrevet 7 timer siden 47 minutes ago, Decibel said: Dette er dessverre et vanlig problem når det gjelder led. De er såpass effektive at dersom man kun bryter en av polene så går der fremdeles nok strøm til at lampene gløder svakt. Er enkleste løsning rele eller doble opp med pille på hver fase da? Om det er så vanlig er det ikke rart om det ikke eksisterer piller for dette formål med 2polt brudd? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.