Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

HS3 Lisens kr. 800


leffert

Anbefalte innlegg

Vel, etter mange installasjoner på Win og Raspberry, uendelig Linux knoting, ukentlige heng med påfølgende kaldt hus, ulekkert og på Raspberry uferdig/uryddet/gammelt gui, plugins som koster for den minste ting, ikke kamerastøtten jeg ønsker, har jeg valgt å gå tilbake til Domoticz, som for meg er mer medgjørlig og fungerer.

 

Har forsøkt HomeGenie (flott utseende, men ikke aktiv utvikling), openHAB (huff) og Pidome (for mange installasjoner, clients) også, men mitt valg er uten tvil Domoticz.

Dette er jo sagt litt på spissen, men også årsakene til at hs ikke er min greie :)

Endret av leffert
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. det var da synd, men jeg tror nesten ikke problemene ligger i HS, men heller mellom HS og interfacet ditt, hvilket bruker du?

 

også, alle har forskjellig smak, så det er ingen skam og si at man vil ha noe annet =)

Endret av Håvardgj
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kan du overføre lisens på kun software? Etter å ha lest på hjemmesidene så står det:

If you've purchased a HomeSeer system from a registered HomeSeer user, you may request a transfer of the original software license to you.

Så dette gjelder vel kun om du har kjøpt en HomeTroller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HomeSeer "system" referer også til software. De pleier ikke være vanskelige på det.

 

7 timer siden, leffert skrev:

ette er jo sagt litt på spissen, men også årsakene til at hs ikke er min greie :)

Ikke ofte folk går den veien, men det viktigste er at man automatiserer! Ikke hva slags programvare man kjører. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Guahtdim skrev:

Men kan du overføre lisens på kun software? Etter å ha lest på hjemmesidene så står det:

If you've purchased a HomeSeer system from a registered HomeSeer user, you may request a transfer of the original software license to you.

Så dette gjelder vel kun om du har kjøpt en HomeTroller?

 

jeg kjøpte min lisens på denne måten, så det var ikke noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
7 timer siden, leffert skrev:

Denne er fortsatt tilgjengelig.

Hei,

 

Regner med at dette er lisens på en PC versjon (til Softwaren) ?

I tilfelle, kjøper jeg den. Gitt at jeg får den installert på PC uten problem, og at jeg får den over på meg uten problemer.

 

Hvordan ordner vi det?

mvh

 

S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.