Stianoh Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 (endret) Hei. Hvilke bryter er det man må ha for å benytte seg av S2 ? Altså to knapper på bryteren skjønner ikke helt det med at de heter noe med kronvender osv. Endret 16. mars 2017 av Stianoh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Moskus Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Så vidt jeg vet så er det ikke så nøye så lenge bryteren kan bryte to forskjellige kretser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Blodstrupmoen Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 En helt vanlig dobbel Elko vil nok gjøre jobben: http://proff.elko.no/rs16-5-i-ph/category1117.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 ZoRaC Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Denne er vel ganske vanlig: http://m.clasohlson.com/no/Elko-RS-strømbryter-krone-/32-4065 PS: De fleste elektrikere tar mye høyere timepris om du kjøper materiell selv. Kan godt hende det billigste er å be elektrikeren ta med bryter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Moskus Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Et øyeblikk siden, ZoRaC skrev: PS: De fleste elektrikere tar mye høyere timepris om du kjøper materiell selv. Kan godt hende det billigste er å be elektrikeren ta med bryter. Dette er et godt tips, og er fint veilledende. Det er ikke sikkert at dine spesielle erfaringer er like svarte for alle... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 ZoRaC Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 (endret) 4 minutter siden, Moskus skrev: Dette er et godt tips, og er fint veilledende. Det er ikke sikkert at dine spesielle erfaringer er like svarte for alle... Hehe, nei da. Men 3 av 3 jeg sjekket med tar 2-800 kr ekstra pr time når jeg skaffet materiell selv. Er verdt å sjekke før man løper på Clas. Endret 16. mars 2017 av ZoRaC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 xibriz Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Sist jeg bruke elektriker sa han rett ut at med en gang folk slutter å godta at de også leverer utstyr kom timeprisen til å stige. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Hr Kotelett Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 En kollega(automatiker) har avtale med sin elektriker at han trekker fram kabler selv, avisolerer og gjør klar til at elektrikeren bare skal skru fast i stikkontakter/bryter og skrive papirene. Kunststykker er vel å finne slike, for en elektriker kan ikke bare ha sånne kunder. Mittanbud kan vel kanskje være brukenes til å søke etter noen som vil gjøre en slik jobb? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 ZoRaC Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 1 time siden, Hr Kotelett skrev: Mittanbud kan vel kanskje være brukenes til å søke etter noen som vil gjøre en slik jobb? Jeg fikk tilbud fra to via Mittanbud. 1125 kr/timen eller 1200 kr/timen. Ikke store forskjellen. Når du skal få installert sånt, så er det jo nesten ikke noe du kan gjøre selv - og det er såpass fort gjort at du ikke sparer mye på det uansett. Eneste du kan gjøre er vel å koble fra/fjerne dagens bryter og pakke opp ny dimmer/bryter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Moskus Skrevet 20. mars 2017 Del Skrevet 20. mars 2017 Den 3/16/2017 klokken 19.03, xibriz skrev: Sist jeg bruke elektriker sa han rett ut at med en gang folk slutter å godta at de også leverer utstyr kom timeprisen til å stige. Selvfølgelig, det er jo ren matematikk. Noen etterspør en (muligens urimelig) margin og dermed overskudd på jobben. Når de ikke kan tjene pengene "skjult" på utstyr, så stiger timeprisen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spørsmål
Stianoh
Hei.
Hvilke bryter er det man må ha for å benytte seg av S2 ? Altså to knapper på bryteren
skjønner ikke helt det med at de heter noe med kronvender osv.
Endret av StianohLenke til kommentar
Del på andre sider
9 svar til spørsmålet
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.