Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Fibaro Dimmer 2 på lysrør?


Amarillo

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Prøver meg på dette spørsmålet i dette fora også, for å være sikker på at jeg ikke gjør noe galt. Er det noen som vet hvordan jeg finner ut om jeg kan bruke Fibaro Dimmer 2 på lysstoffrør? Jeg har forstått at selve lysrørene må ha 4 pinner, men ser på hjemmesidene til Elektroimportøren at armaturen også må være klargjort for dimming. Noen som vet hvordan jeg finner ut dette...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Vil det fungere med en av/på innebyggingsbryter istedenfor Dimmer? Tips til en slik som et alternativ til Fibaro Dimmer 2 i tilfelle? Jeg trenger strengt tatt ikke dimme lysstoffrørene ettersom disse står i boder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tre taklamper med 4x14w lysrør i hver, dvs totalt 12 lysrør på samme bryter idag. Rørene har to pinner, og kan dimmes idag. Jeg trenger strengt tatt ikke å kunne dimme den. Vil det funke med en Fibaro Dimmer 2 på disse tror dere? Prøvde å ta noen bilder, men de ble kanskje litt lite tydelige 

 

 

1491128425417-1279562930.thumb.jpg.b0c1eb1ffffbac6d94c493c6b8e20bec.jpg

1491128391995497470600.jpg

1491128569888-1990697998.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.