Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Anbefalte innlegg

Litt usikker på om dette hører hjemme her eller i nybegynner-forumet, men jeg prøver: 

 

Jeg har altså kjøpt en nodon soft remote, og etter bare én eneste epostveksling med nodon har jeg fått inkludert den. 

 

Men her stopper moroa. Manualen til soft remoten foreslår kjekt at man bruker "Central scene", men sier lite om hvordan. Dokumentasjonen til HomeSeer er også, så vidt jeg kan se, ganske tynn. 

 

Vet noen om noen steg-for-steg anvisninger for dette? Jeg forsøker å lage en scene (pun intended), men får det bare ikke til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 7/31/2017 klokken 23.20, Rutangis Gylb skrev:

Dokumentasjonen til HomeSeer er også, så vidt jeg kan se, ganske tynn.

Ja, akkurat om scener står det ikke så fryktelig mye om i manualen, men det er nok fordi det hører til Z-wave plugin'en. Scenes finner du her: Plugins -> Z-wave -> Scene Management.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.