Odd Erling Posted March 15 Share Posted March 15 Har sendt deg noen timers log på DM @Guahtdim, gi lyd hvis du trenger noe mer. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guahtdim Posted March 15 Author Share Posted March 15 Takker. Nå har jeg det jeg trenger. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jrewing Posted April 19 Share Posted April 19 Noen som har problemer med app og plugin nå? Appen ser ut som den fungerer, kan endre innstillinger osv, men virker som varmepumpa ignorerer alle intruksjoner. Ingen feilmelidnger eler noe, Har prøvd å slå av varmepumpa og dra ut strømmen, men det hjelper ikke. Fjernkontrollen fungerer som den skal. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guahtdim Posted April 19 Author Share Posted April 19 Hvis det feiler både i app og plugin så er det sikkert feil hos MelCloud. Jeg hadde nok avventet litt for å se om det ordner seg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jrewing Posted April 21 Share Posted April 21 Jeg kontaktet dem og de sa de hadde problemer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts