Fermate Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Jeg selger en helt ny og ubrukt HomeSeer HomeTroller Zee S2 EURO http://store.homeseer.com/store/HomeSeer-HomeTroller-Zee-S2-EURO-Home-Automation-Controller-P2073.aspx Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 ... har lyst på, men burde vel la det være... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iblis Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Pris? Er det mulig å konvertere en HomeTroller Zee S2 om til en Z-NET Remote Z-Wave Interface (ved å klone minnekortet fra Z-NET)? Hvis jeg ikke tar feil så bruker disse samme hardware? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 7 hours ago, iblis said: Pris? Er det mulig å konvertere en HomeTroller Zee S2 om til en Z-NET Remote Z-Wave Interface (ved å klone minnekortet fra Z-NET)? Hvis jeg ikke tar feil så bruker disse samme hardware? Ja, godt poeng! Jeg vil tippe de bruker samme hardware (Raspberry Pi med en Z-wave modul). Fermate, det kan være du da vil beholde den. Jeg skal se om jeg finner Z-NET imaget et sted, det må jo være tilgjengelig, ellers så har jeg jo en Z-NET å klone. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iblis Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Ja, dette hadde vært spennende å finne ut av. Kan du ikke klone minnekortet og sende det til Fermate når du får tid? Hvis dette fungerer så kan du jo beholde den selv eller selge den som en Z-NET Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fermate Skrevet 11. april 2016 Forfatter Del Skrevet 11. april 2016 Ø jeg trodde det var en Z-NET Remote Z-Wave Interface jeg hadde kjøpt rødme. Faktisk så kjøpte jeg to (DVs det var replacement for noen ødelagte WFT-07) Jeg kan godt sende dem til dere om dere vil leke med dem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iblis Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 10 timer siden, Fermate skrev: Ø jeg trodde det var en Z-NET Remote Z-Wave Interface jeg hadde kjøpt rødme. hø?? Sitat Jeg kan godt sende dem til dere om dere vil leke med dem? Beste hadde vært om Moskus fikk klonet minnekortet og sendt deg slik at vi kan leke med den til onsdag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fermate Skrevet 12. april 2016 Forfatter Del Skrevet 12. april 2016 UPS. Jeg er VIRKELIG ikke helt med om dagen. Det ER jo Z-NET Remote Z-Wave Interface jeg har... dobbel rødme Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kensko Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Veldig interessert i om det er mulig å konvertere. Ser at mine behov vokser med forrykende tempo. Kjøpte opprinnelig en Hometroller Zee S2, men at begrensningene til denne (særlig plugins), allerede er nådd. Tanken var å kjøpe en HomeSeer HS3 lisens og sette dette opp på en VM eller PC og bruke Hometroller som en z-net enhet. Ser at mangel på oversikt kommer til å koste. Hører med til historien at jeg også kjøpte HomeSeer HS3Touch på tilbud nå, men innser at jeg burde kjøpt HomeSeer HS3 Pro med en gang.... burde ha hørt på diverse forum poster som rådet til det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr Kotelett Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Homeseer folka pleier å være runde i kantene såvidt jeg har fått det med meg på salg, så om du kontakter de er det nok ikke umulig å få omgjort kjøpet til hs3pro. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kensko Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Ja, har skrevet en epost, får se hva de sier. Det blir jo mer-salg for de uansett. Også trenger jeg jo en Z-net remote om jeg kjører dette på serveren i kjelleren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kensko Skrevet 5. mai 2017 Del Skrevet 5. mai 2017 Ikke noe problem å få igjen pengene for HStouch Designer. Har nå skaffet meg HS3Pro. Men er det noe håp om å gjenbruke Hometroller Zee S2 som en Z-net enhet? Eller kan jeg selge min gamle, men brukte, Hometroller? Tenker da på lisens issues. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.