Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Lys skrus av/på av seg selv (?)


lasseruud

Anbefalte innlegg

Kona har en stund klaget på at lyset i huset skrus seg av og på av selg selv. Jeg har ikke opplevd det selv, så jeg har ærlig talt ikke trodd på henne. Men under middagen i går, skjedde det. Flere ganger. Alle var hjemme, ingen rørte bryteren, ingen brukte HSTouch. Lyset som skrudde seg av og på i går, er koblet til en Fibaro Dimmer 2.

 

Tok en screenshot av loggen med iPad’en. De linjene jeg har markert med gult ble ikke trigget av noen av ossi huset. Hva kan dette være? Kan jeg se noen mer detaljert log noe sted for å finne ut av dette?

9921D0C7-88DF-487B-8EB7-8EADC4862A3E.jpeg

  • Confused 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Akkurat nå, SveinHa skrev:

 

Mistenker at det kan ha med CRC feilene jeg har hatt en mengde av helt til jeg pensjonerte samtlige Fibaro enheter. Har gående en supportsak med Fibaro på akkurat det...

Problemet med den teorien er at du nærmest er den eneste til å oppleve det. Veldig mange andre har husene fulle av Fibaro-dimmere uten å ha slike problemer.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake etter en hektisk dag.

Misforstod tidligere i dag. Jeg kjører MyHS, men har også VPN inn hjem dersom jeg trenger det. Har altså tilgang til HS både via MyHS og direkte hvis jeg går inn via VPN.

 

Default-brukeren kan jeg ikke huske å ha gjort noe med. Er det krise? Jeg har egne brukernavn og passord for hver av brukerne (3) som har tilgang til HSTouch. Kun jeg har tilgang eksternt via MyHS/VPN.

 

Finnes det noen log over IP-adresser (lokale og eksterne) som har være inne på HS?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.