Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Nettverksveggen bak sofaen. Før og etter


Linn85

Anbefalte innlegg

Har Modem, trådløs del fra Altibox, Alarmsentral, NAS disk, Switch, Phillips Hue og IKEA lyssystem. 

 

Fordi jeg kjøpte Phillips Hue gikk jeg tom for porter på routeren og kjøpte sn switch. Har tenkt å rydde i evigheter, og fikk endelig gjort det. 

 

Ikke perfekt. Men greit nok? 

 

 

Untitled.jpg

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, ZoRaC skrev:

 

Jeg tror @Linn85 er «hun»... ;) 

 

10 minutter siden, Linn85 skrev:

Yepp! 

Hunkjønn! 

 

 Svært så våkne dere var, da!

 

Jeg leser ikke brukernavn, tydeligvis. :P

Da gjelder det å spille på oddsen. Akkurat nå er det 2 hunnkjønn av totalt 2093 medlemmer (yay oss!). Det er ca. 0,00955%... ;) 

  • Haha 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde også endel ting og tang bak sofaen tidligere, men har nå fått flyttet det meste opp på loftet, sammen med resten av rotet.

 

20181107_222405.thumb.jpg.00a389c527354a5448e471f8e2639141.jpg

 

Altibox, Telia, Telenor og Gardena er noe av det som skal samles her.

Så fordeles alt via switch til veggpunkter rundt om i huset.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Linn85 skrev:

Så vi er bare to damer? Så kjedelig! Skulle tro dette var noe flere damer kunne like! 

Som jeg vet om ut fra brukernavnet i det minste. De aller, aller fleste er nok hankjønn.

 

Dette er noe damer kan like. Jeg tror min frue er nesten like avhengig av det som jeg, vi er jo vant til at "alt" skjer automatisk og lyset tilpasses oss. Så er det enkelt å sjekke at f.eks. vaskemaskin/tørketrommel er ferdig, om alle dører er låste, og så videre. 

 

Ja, til en praktisk hverdag! :D 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.