Fjaeran Skrevet 1. februar 2019 Del Skrevet 1. februar 2019 Kjører HS3 og deCons på en windows 10 NUC. Når jeg logger meg på myhs.homeseer.com så kommer jeg til deCons pålogging. Hva er galt ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 1. februar 2019 Del Skrevet 1. februar 2019 Wow, imponert! Bytt porter på dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mr.rs4 Skrevet 2. februar 2019 Del Skrevet 2. februar 2019 @Fjaeran, har du sett litt i denne tråden? Veldig bra guide av @fermate Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bjornepappa Skrevet 3. februar 2019 Del Skrevet 3. februar 2019 Eg har satt opp deCONZ til å starte litt etter HS3 vha. Startup Delayer, deZONZ tar med det port 8080. Fungerer fint så langt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GeneralVirus Skrevet 3. februar 2019 Del Skrevet 3. februar 2019 59 minutes ago, bjornepappa said: Eg har satt opp deCONZ til å starte litt etter HS3 vha. Startup Delayer, deZONZ tar med det port 8080. Fungerer fint så langt. Fikk aldri det der til å fungere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bjornepappa Skrevet 3. februar 2019 Del Skrevet 3. februar 2019 1 minutt siden, GeneralVirus skrev: Fikk aldri det der til å fungere. No har eg uansett endra til 8080 som du tipsa om i den "andre tråden", men har sidan starten registrert at deCONZ har brukt :8080, sikkert sidan :80 var opptatt av HS3... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.