Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Handle elektronikk fra Amazon


mk1 black limited

Anbefalte innlegg

Mulig dette er allment kjent, men jeg visste det i alle fall ikke: Å handle elektronikk på Amazon er ikke trivielt når man bor i Norge, de sender nesten ingenting til Norge. Nå skal jeg til London om ikke lenge, og i den forbindelse sjekket jeg litt mer på Amazon sine sider, og det viser seg at de har pickup-points rundt omkring i UK. Da lar det seg gjøre å handle! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, mk1 black limited skrev:

Mulig dette er allment kjent, men jeg visste det i alle fall ikke: Å handle elektronikk på Amazon er ikke trivielt når man bor i Norge, de sender nesten ingenting til Norge. Nå skal jeg til London om ikke lenge, og i den forbindelse sjekket jeg litt mer på Amazon sine sider, og det viser seg at de har pickup-points rundt omkring i UK. Da lar det seg gjøre å handle! :)

Fortell litt mer om det praktiske rundt dette.

Hvor lang tid i forveien bestiller du  (hvor lenge kan pakken ligge å vente) etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke 100% sikker, men så langt jeg klarte å lese meg til så ligger det klart til avhenting dagen etter du bestiller, såfremt de har på lager. Maks liggetid var 3 dager mener jeg å huske. 

 

For ordens skyld, jeg har ikke gjort det enda, men planlegger å gjøre det når jeg skal over om noen uker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.