Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

HomeSeer 4 kommer i løpet av 2019!


aleks

Anbefalte innlegg

nei, tror både Cybertruck og HS er en lek og folk er utålmodige fordi de vil leke nå, det er ikke en medisin vi snakker om her. 

Men det går å sende en epost, spesielt til dem som har betalt og si at: Her vi er nå, vi skulle ha vært der, og vi kommer til å bli der og da, på grunn av denne. Takk for tålmodighet og beklager forsinkelse.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, DaJo skrev:

Her vi er nå, vi skulle ha vært der, og vi kommer til å bli der og da, på grunn av denne. Takk for tålmodighet og beklager forsinkelse.

Ja, "communication is key".

 

Jeg sitter og irriterer meg over det nye tunnell-systemet som skulle åpne i Stavanger rett etter nyttår. Men "på grunn av uforutsette hendelser" ble kun deler av systemet åpnet. Da tenker jeg mer "kutt ut idiotien, det har ikke hendt noe spesielt nå som dere ikke visste om for minst 6 måneder siden". Det hadde vært bedre om dette ble kommunisert tidligere og bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.3.2020 den 14.01, Moskus skrev:

Ja, "communication is key".

 

Jeg sitter og irriterer meg over det nye tunnell-systemet som skulle åpne i Stavanger rett etter nyttår. Men "på grunn av uforutsette hendelser" ble kun deler av systemet åpnet. Da tenker jeg mer "kutt ut idiotien, det har ikke hendt noe spesielt nå som dere ikke visste om for minst 6 måneder siden". Det hadde vært bedre om dette ble kommunisert tidligere og bedre.

SVV fortalte under orienteringsmøtet at pumpesystemet ikke fungerer optimalt som ble avdekket under igangkjøringen. Det er uforutsett hendelse.

 

HS har valgt utlyse utrulling av HS4 i 2019, istedenfor lanseres det en beta i Feb 2020 som kun fungerer takket være bakoverkompabilitet med plugins. Det synes jeg er for dårlig levert.

Ser noen nevner Tesla og Cybertruck, men Tesla viser nå ihvertfall frem ett produkt. HS omtaler bare ett produkt med nye funksjoner, funksjoner som kanskje kan implementeres i HS3..

 

Anyways, jeg har fremdeles ikke hatt nedetid eller krasj etter jeg la inn HS4, så det er da positivt. I helgen skal jeg legge til noen sensitive strip, så får vi se hvordan det går. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, MrE skrev:

I helgen skal jeg legge til noen sensitive strip, så får vi se hvordan det går. :) 

Det kommer til å gå bra. :) 

Nå er vi off-topic, men før du fester dem, så eksperimenter litt med plassering med frysetape. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.