Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Z-Wave Aeon Labs Heavy Duty Switch


Johs.

Anbefalte innlegg

Denne har ikke jeg sett tidligere:

 

  • Handles heavy loads up to 40 Amps
  • 2-Pole Switch
  • Energy use reported in KWh or Watts
  • Z-Wave Plus Certified

 

Elektroimportøren tar den inn ser det ut til. 

 

Off topic: Lurer på hva de elektroimpotøren legger i det de kaller "nettopriser", når man ser på prisingen av deres andre z-wave produkter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 25.10.2016 klokken 9.34, Johs. skrev:

Off topic: Lurer på hva de elektroimpotøren legger i det de kaller "nettopriser", når man ser på prisingen av deres andre z-wave produkter...

 

Elektroimportøren forklarer

Sitat

Nettopris som i pris inkludert rabatter. Dette er da produkter som det ikke finnes rabatter på, for eksempel hvis du har -10% på alle varer, vil ikke denne ha 10%

 

 

PS: Jobben er ERP leverandør for elektroimportøren, samt jeg har familie som jobber i der.

Endret av lilfire
Lenke til kommentar
Del på andre sider

off-topic, men hvilket ERP-system bruker de? (Jobber med det selv... :) )


Har forøvrig denne switchen selv som komfyrvakt - fungerer fint det, men får ikke opp temperatur i HS3, ikke at det har så mye å si da, men litt irriterende når den skal være der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, bjwanvik skrev:

Har forøvrig denne switchen selv som komfyrvakt - fungerer fint det, men får ikke opp temperatur i HS3, ikke at det har så mye å si da, men litt irriterende når den skal være der..

Jeg tror ikke den skal rapportere temperatur... eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, jeg er litt usikker.. Den har en device for det, og jeg har lest at noen systemer viser den, mens andre ikke viser - og noen viser kun når det forbrukes strøm. Egentlig blir det bare en kuriositet da siden temperatur er temperatur i selve modulen, og hvor nyttig er det liksom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Den 28.10.2016 klokken 10.54, Moskus skrev:

Jeg tror ikke den skal rapportere temperatur... eller?

 

Vi bruker 2 slike for å styre (store) snømatter hos en kunde, der viser de temperatur på en Vera Plus kontroller(dog temp inne i boksen, men den står ute hos denne kunden pga ip graden og plaktisk plassering..). Viser den ikke temp. på HS3?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.