Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Artikkel om Moskus i Tibber magazine


Guahtdim

Anbefalte innlegg

20 minutes ago, Guahtdim said:

Er ikke mesteparten her inne i den kategorien?

Tipper at de fleste her inne synes at automatisk utrulling av flagget kombinert med avspilling av nasjonalsangen er kult. Vil tro at mange som ikke er en del av dette forumet synes det er meget nerdete 😂

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult! 😁 Jeg bruker også Tibber. Det eneste som irriterer meg ved dem er at de ikke får ræva i gir med å få nettleien på samme regning. De er tydeligvis ikke særlig populære blant linjeselskapene...

Endret av Mastiff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Mathias skrev:

Tipper at de fleste her inne synes at automatisk utrulling av flagget kombinert med avspilling av nasjonalsangen er kult. Vil tro at mange som ikke er en del av dette forumet synes det er meget nerdete 😂

Det er vel kanskje noe i det! :P 

 

8 minutter siden, Mastiff skrev:

Kult! 😁 Jeg bruker også Tibber. Det eneste som irriterer meg ved dem er at de ikke får ræva i gir med å få nettleien på samme regning. De er tydeligvis ikke særlig populære blant linjeselskapene...

Det er vel ikke Tibber vi egentlig venter på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Mastiff skrev:

Det eneste som irriterer meg ved dem er at de ikke får ræva i gir med å få nettleien på samme regning. De er tydeligvis ikke særlig populære blant linjeselskapene...


Jeg vil ikke ha det samlet. Mye mer oversiktlig med 2 fakturaer. Ser med en gang i nettbanken hvor lite strøm koster og hvor mye nettleie koster...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.