Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

[LØST]: Endre navn på meldingssystem til Private/Personligemeldinger


Anbefalte innlegg

Flott med nytt forum! Men for å unngå tvil (jeg tvilte selv, iallfall...) kunne det vært greit å legge inn "privat" eller "personlig" så det ikek bare står "Melding" på profilsidene. Det er jo en del forum som har åpne meldinger til medlemmer som kommer på profilsiden, så jeg var litt usikker på om det kunne være en sånn.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har sagt det før, men å diskutere med deg er som å diskutere med Jonas Gar Støre - å prøve å spikre gelé opp på veggen! Eller som å diskutere med datteren min, som er russ i år... Totalt håpløst og borkastet energi! Jeg må ha min greengrin.gif!!!!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, GeneralVirus skrev:

Er det bare hos meg halvparten av smilefjesene deres ikke funker?

Skjermbilde.PNG

Nå lurte du meg!

 

Tenkte jeg skulle teste funksjonen på forumet som skjer når du linker til en post eller tråd, og så redigere tråden du likt til for å se om din link ble lag oppdatert.

 

Men det hjelper ikke når du har tatt et screenshot. :22_stuck_out_tongue_winking_eye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • iblis låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.