Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det hadde sikkert vært bra, men for min del er alt jeg gjør med Homely i HA relatert til status.

Vil si, jeg klarer meg fint i dag.

Skrevet
6 hours ago, iceball said:

Så lenge det ikke er skrivetilgang så er hele støtten til Homely bortkastet for min del.

Hva er det du ikke får til? Jeg for min del har valgt å tenke litt motsatt hvor jeg fanger opp når det er endringer i alarm status og styrer smartlås lukke/åpne. Fungerer bra etter mine behov. Homely har forøvrig integrasjon med andre smartlåser direkte?

Skrevet (endret)

Det er klart. Men problemet er at hvis du f.eks. har en Yale L3S og legger den til i Homely, så kan du ikke lengre ha auto-unlock aktivert i låsen. 

Jeg ville gjerne hatt mulighet til å ha alt i Home Assistant for å kunne styre det 100%. Men inntil videre blir det kanskje å prøve Nimly e.l. mot Homely, og bruke status inn til Home Assistant til å styre lys e.l. 

Endret av DIYglenn

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.