MrPilloft Posted September 12, 2023 Share Posted September 12, 2023 Under "Flows" finnes det en knapp for variabler. Oppretter man variabler der, kan de adresseres som tags i flows. Kjører jeg "example-global-get.js" under "Scripts", hadde jeg forventet å se disse variablene, men de listes ikke. Kan noen kort forklare eller henvise til literatur angående scope på variabler i Homey Scripts? Er objektmodellen den samme under Athom Homey Pro 2019 og 2023? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrPilloft Posted September 13, 2023 Author Share Posted September 13, 2023 Eller enklere: Jeg trenger variabler som er synlige både via HomeyScript, Flows og Adv flows. Er det mulig? Kan noe kort vise HomeyScipt-eksempel på å lese, tilordne og kalkulere med en slik variabel? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Avec Posted September 20, 2023 Share Posted September 20, 2023 Sett på denne? https://community.homey.app/t/how-to-read-and-set-the-logic-variables-with-homeyscript/14520/5?u=avec 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts