Join Posted December 6, 2022 Share Posted December 6, 2022 God kveld. No har eg et "device" på 7 lysgardiner. Dette er satt opp som 1 enhet i twinkly appen. Kan eg legge til denne enheten direkte i homeseer, eller må eg sette opp alle uavhengig? Har du testa? Mvh. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moskus Posted December 7, 2022 Author Share Posted December 7, 2022 Join skrev (16 timer siden): Kan eg legge til denne enheten direkte i homeseer, eller må eg sette opp alle uavhengig? Pass! Jeg har faktisk ikke peiling, jeg visste ikke engang at det gikk an å koble enheter! Men svaret er jo enkelt: Prøv, så finner vi det fort ut. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Join Posted December 7, 2022 Share Posted December 7, 2022 Moskus skrev (3 timer siden): Pass! Jeg har faktisk ikke peiling, jeg visste ikke engang at det gikk an å koble enheter! Men svaret er jo enkelt: Prøv, så finner vi det fort ut. Det går, i innstillinger. Så får du samme grafikken over opptil 10enheter, trur eg. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erling Posted December 15, 2022 Share Posted December 15, 2022 litt sent ute med julen i år, men: gir: ja @Moskus, jeg har endret ip... har julekrans og ice. god jul uansett. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moskus Posted December 16, 2022 Author Share Posted December 16, 2022 Erling skrev (15 timer siden): a @Moskus, jeg har endret ip... Ja, men har du endret Device Type String på devicen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erling Posted December 17, 2022 Share Posted December 17, 2022 Sorry, men ingen device her. Det har ikje blitt laget noen i det hele tatt. Janskje til beste jul… 🐣 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moskus Posted December 20, 2022 Author Share Posted December 20, 2022 Kan du ta et screenshot av toppen av scriptet...? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erling Posted December 20, 2022 Share Posted December 20, 2022 ScriptingReferences=System.Core;System.Core.dll,Newtonsoft.Json;C:\Program Files (x86)\HomeSeer HS3\Bin\homeseer\Newtonsoft.Json.dll Takk, har den json fra før. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moskus Posted December 21, 2022 Author Share Posted December 21, 2022 Ja, det der vil ikke fungere. Scriptet skal være nøyaktig som i første post. Du har erstattet variabelnavnet "IP" med den faktiske IP-adressen "192.168.1.246". Les posten en gang til, så får du det til. IP-adressen settes nå under Device Type String, som i HS4 ligger litt ned på siden for devicen. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts