Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Rollertrol IKEA adapter


Fermate

Anbefalte innlegg

Den du kjøpte, koster nok over 350 med porto nå, men jeg har funnet denne til under: https://www.ebay.com/itm/DC-12V-30RPM-DIY-Electric-Roller-Blind-Shade-Tubular-Motor-With-Hoder-Kit-/322604885091?  Jeg har sendt melding til selgeren og  spurt om den går på RollerTrols protokoll.


Venter fremdeles, men har sagt jeg vil ha pengene tilbake


Sent from my iPhone using Tapatalk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12/31/2017 den 15.02, mk1 black limited skrev:

(jeg kjøpte en motor fra den første linken, den kom aldri, selger sier han sendte en ny men den kom heller aldri. Fikk pengene tilbake av eBay)

Hmmmm! Lurer på om jeg har samme problem... :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk svar fra den jeg spurte på. De skulle spørre leverandøren sin hvilken protokoll det var. Så det var som jeg trodde, de hadde ikke snøring på hva de selger. ? Men hvis de kommer tilbake med en protokoll jeg kan bruke (alt som dekkes av Tellstick, RFXtrx og ZWave), så kjøper jeg og tester greia, så skal jeg melde fra om hva resultatet blir.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I så fall blir det sikkert billig, for alt av ZW har jo også micro-priser! ? Lurer på om ikke det går med ganske solid underskudd i forhold til å kjøpe en av dem med radiosender på eBay, selv om det blir med moms og gebyr. Og apropos gebyr, jeg hadde ikke hatt noe imot momsen, hvis de kunne droppet det hysteriske gebyret for å få lov til å betale moms! Det burde vært selvbetjent opplegg for sånt for lengst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎31‎.‎12‎.‎2017 den 19.19, Venin skrev:

Jeg kjøpte også fra ss_487. Han sa han sendte ny da jeg sa jeg ikke hadde fått noe. Så klagde jeg til eBay da den heller ikke kom frem. Fikk pengene igjen.

 

Da er det ikke tilfeldig!!

Det er samme selger og samme historie hos meg!

Jeg er fristet til å kjøpe glassperler for 2Kr. fra samme selger og gi negativ feedback. Og gjøre det sånn omtrent en gang hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg hørte aldri noe fra den selgeren, så jeg tipper at det ikke er styringen av motoren, nei. Er det noen andre som har fått noe som helst? Jeg trenger noen RollerTrol til. Jeg begynner å bli fristet til å kjøpe fra m.nu, det er faktisk billigere enn å ta det fra Canada, ser det ut til. Jeg har mailet dem for å høre om det er utpressingsgebyrer for frakten til Norge, så jeg bør handle via venner i Sverige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.