Moskus Skrevet 26. april 2019 Del Skrevet 26. april 2019 Jo, alt pleier å ligge i OneNote. Men det har nå blitt så utrolig mange nye dingser i løpet av for kort tid, så jeg har ikke kommet så langt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mastiff Skrevet 26. april 2019 Del Skrevet 26. april 2019 Skjerpings, herr Moskus! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
toonwolf Skrevet 26. april 2019 Del Skrevet 26. april 2019 5 minutter siden, Mastiff skrev: Skjerpings, herr Moskus! Han har vel annet å holde på med også vil jeg tro. Nå er dette bildet fra februar, men allikevel.. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cscheiene Skrevet 26. april 2019 Del Skrevet 26. april 2019 36 minutter siden, toonwolf skrev: Firmware Version 1.1.4 (Public Beta) (25.04.19) ble lagt ut i går. Den har bare en fiks og det er "Fixed bugs relating to update mode". Vet ikke helt hva dette betyr. Har sendt e-post til ID Lock for å få en forklaring. Håper det har en fiks på problemet med "Access Control (0x06) Notification sendes ikke (varsler status på låsen, hvilken kode som ble brukt for å låse opp osv.)" som også står på lista over "Ikke ok" i ID Lock 150 og integrasjon med HomeSeer Akkurat testet, ikke fikset Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mastiff Skrevet 26. april 2019 Del Skrevet 26. april 2019 toonwolf, er det ikke sånn det pleier å se ut i alle hus da? Det har det iallfall gjort i huset og hytta mitt, fram til for tre år siden, da jeg solgte huset og anså meg som ferdig med hytta innendørs! ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
toonwolf Skrevet 26. april 2019 Del Skrevet 26. april 2019 Akkurat nå, cscheiene skrev: Akkurat testet, ikke fikset Det var det jeg var redd for ja. Synd da dette er en ganske stor bug IMHO. Håper de kan få den litt lenger opp på lista.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
toonwolf Skrevet 26. april 2019 Del Skrevet 26. april 2019 Akkurat nå, Mastiff skrev: toonwolf, er det ikke sånn det pleier å se ut i alle hus da? Det har det iallfall gjort i huset og hytta mitt, fram til for tre år siden, da jeg solgte huset og anså meg som ferdig med hytta innendørs! ? Nei faktisk ikke, fruen er ganske nøye på slikt. Blir ikke noe oppussingsprosjekt med det første vil jeg tro ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mastiff Skrevet 26. april 2019 Del Skrevet 26. april 2019 Da har ikke du gitt henne blomster og smykker ofte nok! ?? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
toonwolf Skrevet 26. april 2019 Del Skrevet 26. april 2019 11 timer siden, toonwolf skrev: Han bør kunne svare på dette. Og da kom svaret på en fredag kveld.. Sitat Vi har lagt inn at blåtann slås av dersom på når låsen låses opp slik at de som eventuelt avbryter en oppdatering slipper å måtte gjøre dette manuelt. Samtidig slipper man at låser tømmes raskt for strøm. Blåtann trekker mye… Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
toonwolf Skrevet 29. april 2019 Del Skrevet 29. april 2019 Da har de endelig sluppet en ny offisiell versjon av firmware. Her var det mye nytt. Blir spennede å teste denne! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 29. april 2019 Del Skrevet 29. april 2019 19 minutter siden, toonwolf skrev: Da har de endelig sluppet en ny offisiell versjon av firmware. Her var det mye nytt. Blir spennede å teste denne! Ja, det var ikke måte på heller. Dukker denne opp i beta-app'en også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
toonwolf Skrevet 29. april 2019 Del Skrevet 29. april 2019 4 minutter siden, Moskus skrev: Dukker denne opp i beta-app'en også? Vet ikke hvordan dette fungerer i IOS, men for Android kan det virke som om du får den siste versjonen når du er betatester. Det eneste er at versjonsnummer og dato for oppdatering ikke stemmer selv om ny versjon var tilgjengelig for nedlasting fra Google Play i dag. App Store pleier normalt å ta litt lenger tid har jeg hørt. Sjekker opp med ID Lock ang versjonsnummer i appen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
toonwolf Skrevet 29. april 2019 Del Skrevet 29. april 2019 Fikk svar på det jeg lurte på ved å lese info om dette på FB (sorry @Mastiff). Versjon 1.1 er siste versjon av appen, mens siste firmware versjon er 1.1.5. Grunnen til at det står oppdatert 22. mars må være fordi det var datoen versjonen av appen var klar. Mulig de har villet vente med å slippe den fordi firmware ikke var helt klar. Uansett: her skal det testes! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 29. april 2019 Del Skrevet 29. april 2019 12 minutter siden, toonwolf skrev: Uansett: her skal det testes! Samme her... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cscheiene Skrevet 29. april 2019 Del Skrevet 29. april 2019 Var ikke mye av dette "nye" bare listing av ting som var fikset i beta? Fortsatt ikke fikset rapportering av kode når du låser opp døren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
toonwolf Skrevet 29. april 2019 Del Skrevet 29. april 2019 Akkurat nå, cscheiene skrev: Fortsatt ikke fikset rapportering av kode når du låser opp døren Det var det jeg "fryktet" også ja. Det stemmer jo også med at de har fjernet info om betaversjonene og kun lagt inn den offisielle versjonen. Skal uansett legge den inn så blir det å mase på ID Lock med jevne/ujevne mellomrom til de har fikset denne feilen. Egentlig rart at ikke flere har nevnt dette i denne tråden. Kan jo være at de ikke er så opptatt av hvem det er som låser opp. For en lås som brukes til privat bruk kan jeg skjønne at det ikke er så viktig og kan vel sees på som "overvåkning", men om du har mange brukere og låsen brukes ifb utleie eller "offentlig" bruk melder behovet seg for dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cscheiene Skrevet 30. april 2019 Del Skrevet 30. april 2019 At låsen ikke alltid gir tilbakemelding på hvilken kode som er brukt er en veldig stor mangel, uten dette kunne jeg bare hatt en "vanlig" kodelås Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
toonwolf Skrevet 30. april 2019 Del Skrevet 30. april 2019 23 minutter siden, cscheiene skrev: At låsen ikke alltid gir tilbakemelding på hvilken kode som er brukt er en veldig stor mangel, uten dette kunne jeg bare hatt en "vanlig" kodelås Purret på ID Lock for status nå, satt deg på kopi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cscheiene Skrevet 30. april 2019 Del Skrevet 30. april 2019 4 timer siden, toonwolf skrev: Purret på ID Lock for status nå, satt deg på kopi Supert, håper de får fikset det snart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JohnMartin Skrevet 2. mai 2019 Del Skrevet 2. mai 2019 On 30/04/2019 at 12:50, cscheiene said: Supert, håper de får fikset det snart Nevnte problemet ilag med en annen henvendelse. Ser ikke ut til at det kommer med det første, men er jo lov å håpe. Quote Takk for tilbakemelding.Dette er noe som vi må endre i låsen og vi har fått det inn i listen over fremtidige utbedringer.På det nåværende tidspunkt er det ikke mulig å si når det blir implementert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
toonwolf Skrevet 2. mai 2019 Del Skrevet 2. mai 2019 16 minutter siden, JohnMartin skrev: Nevnte problemet ilag med en annen henvendelse. Ser ikke ut til at det kommer med det første, men er jo lov å håpe. Jo flere som melder om dette problemet jo bedre. Dette gjelder jo absolutt alle siden det er uavhengig av hvilken kontroller/sentral du bruker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yrune Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 Bare en oppdatering ang diskusjon om oppladbare batterier. I dag kom twinkle twinkle. 1 mnd og 3 uker etter at jeg satt inn 4 Ikea oppladbare. 4 vanlige Ikea holdt som nevnt 4 uker, dog var det midt på vinteren og mulig påvirket av temperaturer. Allikevel kan det virke som om de oppladbare fungerer vel så bra som vanlig. Bare så synd de er fysisk større og ikke plass til 8. Nå blir det firmware oppdatering og 4 nye oppladbare. Spennende å se varighet. Batteri status med oppladbart startet på 45% og falt jevnlig til 25% i går, til de var 0% i dag. Nå skal det sies at jeg også "tukla" med zwave nettet i går, så det kan ha påvirket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mastiff Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 Hvordan var progresjonen av batteriene med vanlige IKEA-batterier? Jeg så dem begynne på 70 (siste BIOS-oppdatering før den som kom denne uka), og så etter to måneder var de tomme, uten å vært lenger nede enn 60 i Z-Wave. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yrune Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 Det husker jeg ikke i farta, mulig det er noe historikk på det på forumet her. Minnes de startet på 65 el 70 med 8 stk, og at den falt ned mot 25 før neste steg var 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yrune Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 Satt inn 4 nye ikea oppladbare og oppdaterte firmware, batteristatus 35% - Dette blir spennende 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.