Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Black friday - smarte hjem


ZoRaC

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Salvesen skrev:

Power har tilbud på samsung sitt "smart" kjøleskap i dag, jeg trenger jo ikke nytt kjøleskap, ikke har jeg bruk for noe mer funksjonalitet heller, likevel er det rett før jeg handler 1f602.png 

Link or it didn't happen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Dreuf skrev:

 

Var det noe på nettlager ved midnatt eller ble alt fjernet fra nettlager når tilbudet ble aktivert?

Tilbudet ble aktivert før midnatt, jeg var inne der kanskje 2330 ca, og da var allerede lightstrip utsolgt på nett, samt det skulle være kun 2 stk på lørenskog(hvilket er jo litt dårlig?).ikke sikkert du bor i nærheten av der, men likevel, noe dårlig. det samme gjaldt de andre produktene. 

jeg tenkte kjøpe meg en sånn bryter med en pære, men det ble utsolgt styggtidlig i dag tror jeg.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle som bestilte hos Jula før midnatt fikk kansellert ordre tror jeg, i hvert fall fikk jeg det (bestilte dog ikke Hue men noe annet).

 

Kjøpte forøvrig Blue Iris software (key) til $45 hos https://amcrest.com/ , normal pris er $60. Klarte ikke linke direkte til produkt, men det ligger på forsiden om man scroller nedover. Mye lekre kamera med bra rabatt også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.