Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Hvor kjøper dere HomeSeer HomeTroller Zee S2 (EU) Home Automation Controller


Automatiker

Anbefalte innlegg

Splitter ny på forumet, har lest og søkt noe rundt. Men finner ikke anbefalinger for hvor dere kjøper deres utstyr. Jeg ønsker å kjøpe en HomeTroller Zee S2 med RFXCom da jeg har en del Nexa utstyr fra før, og ønsker å gå over på mer zwave utstyr. Jeg leser at det kan være mulig å gjøre kjøps kupp i mai og november, men det gjelder kanskje bare hvis man skal kjøpe software? I USA?

 

HomeSeer HomeTroller Zee S2 (EU) Home Automation Controller koster ca. kr. 1722,- eks. RFCom + evt. frakt/toll

Er det like greit å kjøpe komplett med RFXCom hos den norske forhandleren til kr 2890,- 

 

Og har jeg forstått det riktig at denne boksen kan kjøres uten Internet?

 

På forhånd takk for tips.

 

mvh Automatiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Splitter ny på forumet, har lest og søkt noe rundt. Men finner ikke anbefalinger for hvor dere kjøper deres utstyr. Jeg ønsker å kjøpe en HomeTroller Zee S2 med RFXCom da jeg har en del Nexa utstyr fra før, og ønsker å gå over på mer zwave utstyr. Jeg leser at det kan være mulig å gjøre kjøps kupp i mai og november, men det gjelder kanskje bare hvis man skal kjøpe software? I USA?
 
HomeSeer HomeTroller Zee S2 (EU) Home Automation Controller koster ca. kr. 1722,- eks. RFCom + evt. frakt/toll
Er det like greit å kjøpe komplett med RFXCom hos den norske forhandleren til kr 2890,- 
 
Og har jeg forstått det riktig at denne boksen kan kjøres uten Internet?
 
På forhånd takk for tips.
 
mvh Automatiker
Velkommen [emoji3]
Intin.no har homeseer i allefall.
https://www.intin.no/produkt/homeseer-med-rfxcom/


Sent from my SM-G930F using Tapatalk

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden programvaren snart kommer på halv pris, kanskje det billigste vil være å kjøpe en RPi, UZB-interface og RFXtrx433E selv? Og så kjøpe ordinær HS-lisens. Da kan du også flytte lisensen til en PC senere, hvis RPien blir for svak. :) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ser at det kan komme litt rimeligere ut med å kjøpe software og hardware hver for seg. Men tid er også penger for meg nå, ser for meg å det fort blir litt diverse frakt og tid når jeg selv skal sette dette sammen. Regner med https://www.intin.no/produkt/homeseer-med-rfxcom/ bare er å begynne å bruke.

Evt. hvilke pluggings bør kjøpes i tillegg? 

 

Skal bruke dette på hytta til å styre lys av/på + dim, av/på varme og litt overvåking (IP kamera)

 

hilsen en 4-20mA automatiker... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.