GĂ„ til innhold
  • Bli medlem
StĂžtt hjemmeautomasjon! đŸ„‡đŸ„ˆđŸ„‰

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er det mulig Ă„ lage en event som setter konfigurasjonsparametre til en device? Evt kan man lage en child som redigerer en gitt parameter?

Edit: MÄ kanskje legge til at det ikke er gitt at spÞrsmÄlet gir mening... Jeg har en dÞrlÄs der jeg kan endre modus for autolÄs ved Ä sende en parameter + verdi via "Settings" pÄ lÄsens root device i HS3. Det jeg lurer pÄ er om jeg kan knytte en event til dette og automatisere det (for eksempel tidsavhengig automatisk, eller via interface). Sannsynligvis er det noe fundamentalt jeg ikke ennÄ forstÄr i forhold til hvordan child devicer blir opprettet, hvordan command classes fungerer, etc.

Endret av psv021
Skrevet

[SOLVED]

Javel... Det er jo tilgjengelig i HS3 events! Gjemt bort (for oss newbies) under "Z-wave settings". Til info for andre som lurer pÄ det samme. HÄper det ikke bare var meg... :)

Skrevet

... og du kan ogsÄ gjÞre det med scripts, hvis du skal sette samme parameter til flere enheter samtidig.

Skal snekre sammen et script jeg kan poste. :) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn pĂ„ siden automatisk.   Vis som en ordinĂŠr lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   TĂžm tekstverktĂžy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies pÄ din enhet for Ä gjÞre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.