MrTiger Skrevet 30. november 2018 Del Skrevet 30. november 2018 Har tenkt å kjøpe inn noen hue ledlister til kjøkknet. Hvordan er det å koble dette opp mot hs3? finnes det noen plugin som fungerer bra med hs3. Eller bør jeg velge noe helt annet. Har dog vudert å butte ut Alexa med google home. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 30. november 2018 Del Skrevet 30. november 2018 10 minutter siden, MrTiger skrev: finnes det noen plugin som fungerer bra med hs3. Jepp! JowiHue skal du ha. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrick Skrevet 13. august 2019 Del Skrevet 13. august 2019 On 30/11/2018 at 12:19, Moskus said: Jepp! JowiHue skal du ha. Man trenger fremdeles bridge? Eller kan man droppe dette mot at man har en ZigBee kontroller? Eventuelt en kontroller å anbefale? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 13. august 2019 Del Skrevet 13. august 2019 1 time siden, Fredrick skrev: Man trenger fremdeles bridge? Eller kan man droppe dette mot at man har en ZigBee kontroller? Eventuelt en kontroller å anbefale? Trenger ikke bridge om du kjøper en ConBee (eller RaspBee). Programvaren til den (deCONZ) kan installeres på samme maskin, om du ønsker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ThomasBK Skrevet 13. oktober 2020 Del Skrevet 13. oktober 2020 Hei. Jeg må bare spørre. Kjører både RFXCOM og Z-WAVE på HomeSeer 3 (ikke gått over til 4 ennå). Har lyst til å utvide med styrbare pærer. Hva er best? * IKEA trådløs? * Philips HUE? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stigvi Skrevet 13. oktober 2020 Del Skrevet 13. oktober 2020 14 minutter siden, ThomasBK skrev: Hva er best? * IKEA trådløs? * Philips HUE? Philips Hue pærene synes jeg er bedre enn IKEA sine. Dessuten kan de utføre flere kommandoer samtidig som endre både farge og lysstyrke i løpet av x antall sekunder/minutter. Ikea sine kan enten endre farge eller lysstyrke. Kanskje en bagatell for deg, men for meg ble det et herk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 14. oktober 2020 Del Skrevet 14. oktober 2020 13 timer siden, ThomasBK skrev: Har lyst til å utvide med styrbare pærer. Hva er best? * IKEA trådløs? * Philips HUE? Enig med @stigvi, HUE er uten tvil best. Men det betyr ikke at Trådfri er håpløst, det kommer an på bruken din. Er det festlig tilleggsbelysning for å underholde ungene, så holder muligens Trådfri helt fint. De er jo betydelig billigere... Jeg bruker f.eks. en Trådfri-pære til å vise møte/Teams-status, men jeg sloss litt mer med den jeg gjør med Hue-pærer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.