Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Antivirus for Windows10. Hva bruker dere?


NilsOF

Anbefalte innlegg

Jeg har anskaffet en NUC til mine foreldre, og det skal brukes Windows 10 på den.

Det er 4 år siden jeg sist lot mine klamme fingre berøre en fysisk maskin med windos på.

Og nå jeg først bruker windos så er det uten antivirus til få og bestemte oppgaver.

Derfor aner jeg ikke hva som er lett og uten forstyrrelser innen antivirus lengre.

Publikummet er god voksne, så antivirusen må ikke komme med popups og spørsmåls-plakater før det faktisk har skjedd noe galt. All oppdatering må skje i bakgrunnen uten behov for hjelpende hånd.

Brukerkontoene blir satt opp uten administrator-tilgang.

 

Kort sagt: Det må bare virke!

 

Har dere noen tips?

 

 

Endret av NilsOF
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, så den nå, når jeg omsider tilsynelatende har klart å ordne en USB-pinne som ikke installeringen annser som "korupt".

Tenkte at dette var noe lilleblaut hadde avviklet siden den ikke virker på den gamle maskinen. Den fungerte helt utmerket før, så da blir det ingen forskjell.

Da er det nok kommet seg noe dritt innpå den gamle, så på høy tid med en oppgradering..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.