Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

"Breaking news" RSS feed eller tilsvarende?


Moskus

Anbefalte innlegg

Dagens helikopterhendelse har minnet meg på at det kunne være særdeles praktisk med mulighet for å bli opplyst om "breaking news". Men da mener jeg virkelig "breaking news", ikke noe á la "Donald Trump is still making stupid statements" og "Du vil ikke tro hva som skjedde på Paradice Luksusfellen".

 

Slik som helikopterhendelsen vil jeg bli varslet om.

 

Noen som vet om en slik nyhetskilde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det der har jeg tenkt på selv, men det må være en kilde som kun sender skikkelig breaking news, ala ww3 eller massive terrorangrep. Hvis det skjer vil jeg gjerne bli vekt av huset. Kunne tenkt meg en kilde med viktighet på nyhetene, slik at man kan velge hva huset skal gjøre utfra det. Defon 1, 2, 3, 4, 5 osv.

Endret av GeneralVirus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig den har blitt bedre siden sist jeg prøvde den, det er sikkert flere år siden. Men det dukket til stadig opp ting som absolutt ikke har noe med nyheter å gjøre, selv om VG tror det.

 

Men takk for tipset, jeg hadde glemt den. :)

 

EDIT: Den er bedre, men det er fremdeles ikke noe "breaking" ved det. Veldig lite det er vits å sette huset i "alert" for.

http://www.vg.no/rss/feed/?categories=1068&keywords=&limit=10&format=rss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. hver gang det er noe breaking news på VG, så er gjerne fontstørrelsen 70+. Så bare lage et tool som filtrerer ut disse artikelene ?

 

nei dere får si ifra om dere finner på noe lurt. har hatt lyst på noe slikt selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.