Moskus Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Dagens helikopterhendelse har minnet meg på at det kunne være særdeles praktisk med mulighet for å bli opplyst om "breaking news". Men da mener jeg virkelig "breaking news", ikke noe á la "Donald Trump is still making stupid statements" og "Du vil ikke tro hva som skjedde på Paradice Luksusfellen". Slik som helikopterhendelsen vil jeg bli varslet om. Noen som vet om en slik nyhetskilde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GeneralVirus Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 (endret) Akkurat det der har jeg tenkt på selv, men det må være en kilde som kun sender skikkelig breaking news, ala ww3 eller massive terrorangrep. Hvis det skjer vil jeg gjerne bli vekt av huset. Kunne tenkt meg en kilde med viktighet på nyhetene, slik at man kan velge hva huset skal gjøre utfra det. Defon 1, 2, 3, 4, 5 osv. Endret 29. april 2016 av GeneralVirus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 29. april 2016 Forfatter Del Skrevet 29. april 2016 Ja, det hadde jo vært veldig praktisk. De feed'ene jeg har sett er ikke så "breaking", dessverre... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mk1 black limited Skrevet 30. april 2016 Del Skrevet 30. april 2016 NRK har en veldig bra app (til iPhone og sikkert til Android...:D) som sender BARE slike hendelser, men om det finnes som RSS vet jeg ikke. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 30. april 2016 Forfatter Del Skrevet 30. april 2016 Hva heter den appen? (Det er jo en feed et sted, det gjelder bare å finne den...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinis Skrevet 30. april 2016 Del Skrevet 30. april 2016 (endret) Hva med Vg sin http://www.vg.no/rss/, ser ut som du kan lage RSSen etter ditt behov! Endret 30. april 2016 av Steinis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 30. april 2016 Forfatter Del Skrevet 30. april 2016 Det er mulig den har blitt bedre siden sist jeg prøvde den, det er sikkert flere år siden. Men det dukket til stadig opp ting som absolutt ikke har noe med nyheter å gjøre, selv om VG tror det. Men takk for tipset, jeg hadde glemt den. EDIT: Den er bedre, men det er fremdeles ikke noe "breaking" ved det. Veldig lite det er vits å sette huset i "alert" for. http://www.vg.no/rss/feed/?categories=1068&keywords=&limit=10&format=rss Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mk1 black limited Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 On 30 April 2016 at 12:05, Moskus said: Hva heter den appen? (Det er jo en feed et sted, det gjelder bare å finne den...) nrk.no heter den på i-utstyr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Merko Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Tja. hver gang det er noe breaking news på VG, så er gjerne fontstørrelsen 70+. Så bare lage et tool som filtrerer ut disse artikelene nei dere får si ifra om dere finner på noe lurt. har hatt lyst på noe slikt selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.