Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Ofte umulig å slette quotes, eller skrive noe over quote


Anbefalte innlegg

Sliter velidg med at ofte så kan jeg ikke slette quotes om jeg har feil-quotet noe, kan fjerne innholdet, men ikke selve quoten, hjeler ikke å oppdatere siden, for forumet husker hva jeg har skrevet.

 

Sliter også med at om jeg har quotet noe, men skal skrive noe over er det ofte umulig å få det til på noen måte.

 

Håper dere kan rette opp i det, f.eks ved mulighet for å skrive og redigere svar i BB-kode eller tilsvarende uten formatering.

 

Uten navn.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en funksjon her som er rett og slett genial når det gjelder sitering. Man markerer setningen, og velger "Siter dette". Sitatet blir satt inn der du har markøren i "skriv innlegg"-feltet. :) 

 

Seriøst, alle forum burde ha denne funksjonen.

 

Men ellers er ikke BB-kode bare-bare på IPB-forumer, visstnok.

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Dere har ikke skjønt problemet.

Problemet er ikke at man kan sitere folk, eller flere folk.

Problemet er at derom man klikker siter ved en feil er det vanskelig å slette sitatet igjen fra meldingsboksen.

Det er også vanskelig å velge å skrive noe over der man har limt inn et sitat, eller av og til under.

 

Av og til går det greit å fjerne, men ofte ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Evelen skrev:

Dere har ikke skjønt problemet.

Problemet er ikke at man kan sitere folk, eller flere folk.

Problemet er at derom man klikker siter ved en feil er det vanskelig å slette sitatet igjen fra meldingsboksen.

Nå har jeg nettopp testet med Chrome, og der var ikke noe veldig problem der heller...

Men ja, hvis to sitater kommer veldig nære hverandre og sånt, så kan det være mer problematisk.

 

Hvis man velger feil sitat så fungerer faktisk Ctrl+Z. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.