Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

MOVEZ(z-wave) indiegogo kampanje


Salvesen

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Mr. Larsen skrev:

Hei. Jeg melder interesse for 3 stk

Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk
 

 

Hei, litt usikker på om jeg får bestilt opp flere nå. Men jeg skal ha deg i tankene før jeg betaler og se om vi kan legge til flere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Salvesen skrev:
Fikk forresten en melding i fra en av "founderene" i dag, det blir litt omlegging. De har nå lagt inn en spesial ordre for oss i indiegogo slik at vi havner rett i køen og slikt. Her er meldingen: (Beklager formateringen, er ikke helt sikker på hva som skjer under her...)
 

Hi Oliver,

My name is Pierre and I am one of the founders of Teptron.

David told me about your group order. That is great! Gathering 35 people in a combined order is not easy, well done!

David sent you an invoice created in Shopify but it is better for us if you order at Indiegogo Indemand (just to make sure that everything is done in a correct way and you get your place in the shipping que).
Link here: https://www.indiegogo.com/projects/1884311/x/12204578?secret_perk_token=3ac63488

We are truly looking forward to your feedback regarding MOVEZ and we are super excited about the up coming market launch. Again, thank you for understanding and talk soon!


-- 

Med vänlig hälsning / Best regards


 

 


Pierre Tillman

Co-Founder & CPO

 

Bare vær obs på at via Shopify så kjøper man varer. Via Indiegogo så donerer man penger til et prosjekt som kanskje, kanskje ikke blir lansert.

 

Nå er risikoen med dette prosjektet noe lavere enn andre, da de allerede har lagd produkt tidligere da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Lazarus skrev:

Skulle hatt 3 til jeg, dersom du får lagt inn flere.

 

Ser ut som det er en del til som vill være med, jeg sjekker om de kan justere før jeg betaler. Mulig noen trekker seg på veien også :) Vi finner en løsning, tviler på de takker nei til mer penger :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laget 2 videoer av den ene av mine 2 MOVE. Har funnet ut att det var like greit å legge opp med strøm. Det gjorde att motoren drar litt bedre også, selv om selve USB adapteren for øyeblikket er  litt mindre strømsterk enn den jeg har tenkt å bruke (1.0 A). Var tydelig forskjell når jeg først prøvde med en enda svakere adapter. Jeg har snudd persiennen motsatt vei for å få en mest mulig diskre installasjon.

 

 

BTW jeg anbefaler ikke å bruke teipen som følger med til installasjon. Den er såpass sterk at en risikerer å nesten rive av bakdekslet på din MOVE om du må gjøre en justering eller flytte på den senere.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Hr Kotelett skrev:

Fack, jeg som klipte snoren til mine så kort som mulig i sommer for å unngå at guttaboys lekte med de, ikke det at det ikke var en god ide for at de ikke skulle gjøre noe dumt med de, men nå til MOVEZ'n så blir de relativt ubrukelig. 

 

Jeg var så hjernedød att jeg knyttet på en ny tråd tilpasset slik att jeg unngikk knute innpå selve spolen. Da ble selvfølgelig de 3 individuelle trådene altfor korte og jeg fikk ikke senket ned persiennen nok. Så i praksis var den persiennen ødelagt. De orginale trådene på persiennene er uansett for korte (om det ikke er et avlangt vindu da) , så en knute er omtrent ikke til å unngå. Det er også godt mulig en må bruke den store spolen, da en må ha veldig tynn tråd for å kunne få alt inn på spolen.

16 minutter siden, Evelen skrev:

er jo bare å forlenge med å knytte på en ny tråd da.

Kanskje fiskesnøre hadde sett pent ut? ganske solid og relativt usynlig.

 

God ide, går sannsynligvis greit innpå den lille spolen da.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, ZoRaC skrev:

Jeg har klipt mine tråder slik at persiennen akkurat går helt ned, bør vel gå bra det, bare med MOVEZ litt høyt oppe på vinduskarmen?

 

Da bør du ihvertfall bruke den store spolen, det fylles fort når 3 tråder vikles innpå..

 

edit: ja, da går det nok bra :)

Endret av Zeta_R
nytt svar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet om motorene er like kjappe?

 

Om man feks har 2 persienner som veier 100% likt, med samme MOVEZ + samme strømforsyning. vil de da heises opp synkront så fremt begge moveza får beskjed samtidig? :P

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en liten oppdatering, det er nå 30 betalende av 44. Vi er bare noen 100 lapper i fra å nå målet om 100 enheter så bestillingen går i boks   For de som enda ikke har betalt, eller evt tenker å trekke seg så setter jeg pris på en tilbakemelding om dette. Ellers setter jeg betalingsfrist over helgen, evt lengre om noen skulle trenge det. Det er jo uansett en god stund til de skal sendes, så ikke noe hast :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.