Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

(Løst) Sjekke at HS3 kjører


Christoffer

Anbefalte innlegg

Hei, i dag opplevde jeg at HS3 hadde stoppet, heldigvis oppdaget jeg det før hun oppdaget det. Dette er litt kjipt da jeg er på jobb fire uker i strekk og frøkna hjemme er lite fornøyd når lyset ikke slår seg på slik hun vil :P

Finnes det noen enkel måte å sjekke at HS3 kjører og hvis det ikke gjør det så startes HS3 applikasjonen?

 

Endret av christofferraa
Løst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanlig eller Pro? Pro har en egen funksjon for dette ("HSSentry"), men mulig Standard også har fått den med versjon 3.

 

Ellers er det flere programmer som kan gjøre det, f.eks. AutoHotKey (du trenger et script i tillegg). Jeg skrev et lite program for sånt for over 10 år siden, jeg kan sjekke om det fungerer enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, christofferraa skrev:

Kjører Pro her

Da finner du HSSentry i Tools -> Setup, rett over "Temperature Scale".

 

15 minutter siden, psv021 skrev:

Hvordan funker HSSentry? Bruker du den, @Moskus? Er det bare å huke av, så starter HS3 på nytt dersom den feiler? Eller er det hele serveren som restartes?

Det er en egen prosess som overvåker HS3.exe. Hvis den henger seg eller ikke kjører, så blir HS startet på nytt.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.