Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Harmony


Christian

Anbefalte innlegg

Jeg liker Harmony-plugin'en, selv om Logitech hindrer push-varslinger over hvilken aktivitet som velges. Det er det eneste som mangler, men Logitech holder kortene tett til brystet...

 

Men du får integrert alt som ligger i Hub'en direkte i HomeSeer, slik at du kan styre det fra HS hvis du vil. HStouch fjernkontroll? Klart det!

 

Z-URC 550 vet jeg ingenting om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
11 minutter siden, Actibus skrev:

Kan plugin styre alt Huben kan styre? Leste dokumentasjon og den ga inntrykk av at man kun kunne styre IR enheter?

Huben kan vel styre BT og Wi-Fi enheter også?

 

Jeg vil anta den styrer alt hub'en styrer - den sender tross alt kommandoene til hub'en og plugin vet sånn sett ikke om enheten er IR eller noe annet. 

 

Å styre HS fra Harmony er derimot ikke så lett (siden man bare puller siste startede aktivitet). Jeg jobber med en fiks for det. :) 

Endret av ZoRaC
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en Harmony Touch og vurderer hub, så føyer til et spørsmål her. Dersom en via plugin starter en aktivitet på huben, blir da status på fjernkontrollen oppdatert også? Dvs. starter man aktiviteten "Se på TV" direkte via Huben, er da også fjernkontrollen i aktiviteten "Se på TV"?

 

Uten at jeg har brukt det så mye har jeg allerede mulighet for instant informasjon om aktivitet eller annet inn på PCen via Remote Buddy via IR-sensor på PCen, men ser ut som Remote buddy også har støtte for tilkobling til Harmony Hub via bluetooth, kan jo hende dette åpner opp for en del muligheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.