Tor Aage Skrevet 30. oktober 2017 Del Skrevet 30. oktober 2017 Når jeg prøver å logge på myhs.homeseer via iPhone får jeg beskjed om at safari har blitt forsøkt omdirigert for mange ganger. Dette skjer også med Chrome. Finnes det noen annen måte å få tilgang til systemet på, på samme måte som det skulle fungert å skrive inn IP-adresse når man er hjemme? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
darkZ Skrevet 30. oktober 2017 Del Skrevet 30. oktober 2017 Tror det er en feil som har oppstått nå? Jeg opplevde det samme tidligere idag, men har alltid logget inn der med iPhone tidligere, senest på fredag mener jeg å huske.. det fungerer med chrome på PC hos meg.Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cogliostrio Skrevet 30. oktober 2017 Del Skrevet 30. oktober 2017 Jeg syns det beste er å bruke OpenVPN for å logge på nettverket mitt utenfra. Jeg bruker OpenVPN på routeren min, men det var vel en her inne om laget en guide for å sette det opp på RPi, hvis man ikke har muligheten til å bruke routeren til det. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 30. oktober 2017 Del Skrevet 30. oktober 2017 MyHS fungerer fint her. Ser nå at jeg får connected11 istedenfor connected22, kan enten være en servermigrering eller en annen småfeil...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
darkZ Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Det fungerer fint igjen på iPhone hos meg idag [emoji5]Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.