Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Hvor kjøpe HomeTroller og HomeSeer


T_1

Anbefalte innlegg

Hvor er det mest gunstig å kjøpe (europeisk) utgave av HomeTroller og HomeSeer?

 

Dersom jeg kjøper en HomeTroller SEL, trenger jeg da også en z-wave USB plug-in? Og i så fall, hvilke USB z-wave plugin er det som fungerer best sammen med HomeTroller og HomeSeer?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Moskus skrev:

Men... hva er det som skjer? Er Intin blitt en ren forhandler?

@INTIN RuneV Hva skjer her?

 

Ja, hva har skjedd med nettbutikken for privatkunder? :o håper ikke det nå er slik at Tronika blir de eneste som selger smarthus-utstyr utover det lille de har på Clas, Elektroimportøren, osv! :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Mest gunstig" er relativt. De selges iallfall hos intin.no... Men... hva er det som skjer? Er Intin blitt en ren forhandler?

Epost fra mai:
INTIN og Tibber = Sant
Se denne e-posten i din nettleser

Tibber Store for privatkunder.
INTIN AS vokser og får en stadig større andel bedriftskunder. Vår nettbutikk vil om kort tid bli tilpasset til bedriftsmarkedet. For å kunne tilby konkurransedyktige priser og en god kundeopplevelse også for våre privatkunder har vi nå inngått et samarbeid med Tibber AS.

Sjekk ut: https://store.tibber.com/no/

Våre eksisterende fordelskunder vil kunne fortsette å handle hos oss også i fremtiden, med enda bedre betingelser enn før. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] om du har spørsmål.

Vi ønsker alle en riktig god 17.Mai!
Vennlig hilsen oss i INTIN AS
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, gullfrode skrev:

For å kunne tilby konkurransedyktige priser og en god kundeopplevelse også for våre privatkunder har vi nå inngått et samarbeid med Tibber AS.

Jaha? Hvordan skal dette fungere i praksis? Kan man kjøpe Z-wave /HomeSeer/whatever hos Tibber nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, gullfrode skrev:

Sikkert fornuftig ut i fra markedsperspektiv, men synd for oss forbrukere.

Jeg kan ikke se noen fordel for Intin om dette, men de har vel tenkt gjennom det får man håpe.

 

Men tilbake til topic:

@T_1 Da hadde jeg sendt en epost til [email protected] og sagt at jeg gjerne ville kjøpe en SEL-boks av dem.

 

Alternativet er å kjøpe direkte fra HS selv, men det kan bli dyrt også da det kommer frakt fra USA og moms på i tillegg. Et siste alternativ er å kjøpe en liten NUC i passende format (de trenger ikke være så dyre) og en HS3-lisens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei @Moskus

På 5.8.2018 den 10.55, Moskus skrev:

"Mest gunstig" er relativt. De selges iallfall hos intin.no... Men... hva er det som skjer? Er Intin blitt en ren forhandler?

@INTIN RuneV Hva skjer her?

 

Hvis du kjøper en SEL beregnet for EU-markedet så skal riktig USB-plugg være med. :)

Beklager sen respons fra meg. Som det blir nevnt her så har vi gjort noen endringer ja. En av utfordringene som vi har sett med vår endring er nettopp HomeSeer og et noe redusert tilbud til privatkunder. Kan muligens se på muligheten for en avtale med Hjemmeautomasjon sine medlemmer om tilgang og egne priser på HomeSeer produkter om det er interessant? Kontakt meg gjerne direkte om det er av interesse.

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.