Skjalggl Skrevet 14. oktober 2018 Skrevet 14. oktober 2018 (endret) Ved trykk på reset-knappen på min Hub 2018/v3: -lyset er initielt konstant grønt -etter ca 4-5 sekunder begynner lyset å blinke rødt/grønt -etter noen sekunder til blir lyset borte -har holdt knappen inne i over 120 sekunder, men lyset forblir borte. Ifølge Samsung skal lyset blinke oransje i ca 50 sekunder, for deretter å begynne å lyse konstant, når man trykker inn reset-knappen. Merker meg også at Hub'ens SSID ikke lenger vises på Pc'en - er ganske sikker på at jeg så en SSID som het "st-hubv3-810" før.... Kan noen belrefte/avkrefte om de ser sin Smartthings' SSID når de ser etter trådløse nett på PC? Endret 15. oktober 2018 av Skjalggl Ryddet i innlegg Siter
ZoRaC Skrevet 14. oktober 2018 Skrevet 14. oktober 2018 1 minutt siden, Skjalggl skrev: Jeg gidder rett og slett ikke krangle med sånt utstyr - det skal virke ut av boksen, og det skal være ordentlig dokumentert. Samsung Smartthings oppfyller dessverre ingen av kravene ? Da ville jeg nok kjøpt noe som faktisk er lansert/støttet i Norge... ellers må man nesten regne med litt ekstra «styr og triksing» for å få det til å fungere. Homeseer virker ut av boksen... Siter
Skjalggl Skrevet 14. oktober 2018 Forfatter Skrevet 14. oktober 2018 1 hour ago, ZoRaC said: Da ville jeg nok kjøpt noe som faktisk er lansert/støttet i Norge... ellers må man nesten regne med litt ekstra «styr og triksing» for å få det til å fungere. Homeseer virker ut av boksen... Slik jeg ser det er ikke problemet at den ikke er lansert i Norge - problemet er at produktet ikke matcher (det lille som finnes av) dokumentasjon. Siter
alven Skrevet 15. oktober 2018 Skrevet 15. oktober 2018 Hadde samme problemet selv helt til jeg prøvde å holde reset-knappen inne mens jeg koblet til strømmen. Dette bør løse problemet ditt. ? 1 1 Siter
Skjalggl Skrevet 15. oktober 2018 Forfatter Skrevet 15. oktober 2018 9 hours ago, alven said: Hadde samme problemet selv helt til jeg prøvde å holde reset-knappen inne mens jeg koblet til strømmen. Dette bør løse problemet ditt. ? Det gjorde susen!! ? Utrolig at informasjonen Samsung har i appen og på web er feil ? Tusen takk for rask hjelp - Samsung overlever nå i heimen her takket være deg @alven Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.