Vi har nå endelig blitt eiere av vår første leilighet, dette er nybygg og vil ikke stå ferdig før neste år men tankene har allerede startet og spinne rundt smart hjem!
Hva føler dere at er et must? Og hva er «kjekt og ha»?
Så for meg og bygge dette utifra en Homey pro. Leiligheten er på 60 kvadrat så rekkevidde blir vel ingen problem.
Det jeg vet vi kommer til og få av smart enheter (usikker på hva som er støttet)
Bosch hvitevarer med wifi, Samsung kjøleskap med wifi. Sonos høytallere, Samsung Q90 TV, Samsung Q96 lydplanke.
kunne tenkt meg (men som jeg har 0 peiling på)
kunne virkelig tenkt meg en tablet lignende sak på veggen som kontrollpanel
Spørsmål
Pekaa
Heisann!
Vi har nå endelig blitt eiere av vår første leilighet, dette er nybygg og vil ikke stå ferdig før neste år men tankene har allerede startet og spinne rundt smart hjem!
Hva føler dere at er et must? Og hva er «kjekt og ha»?
Så for meg og bygge dette utifra en Homey pro. Leiligheten er på 60 kvadrat så rekkevidde blir vel ingen problem.
Det jeg vet vi kommer til og få av smart enheter (usikker på hva som er støttet)
Bosch hvitevarer med wifi, Samsung kjøleskap med wifi. Sonos høytallere, Samsung Q90 TV, Samsung Q96 lydplanke.
kunne tenkt meg (men som jeg har 0 peiling på)
kunne virkelig tenkt meg en tablet lignende sak på veggen som kontrollpanel
lysbrytere med wifi
stikk kontakter med wifi?
sensorer for temperatur og luftkvalitet osv?
temperatur sensorer
vindus sensorer?
termostat på badet med wifi
ser frem til svar!
Endret av PekaaLenke til kommentar
Del på andre sider
46 svar til spørsmålet
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.