Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

NORGES SMARTESTE HJEM - Avstemningen er i gang!


Moskus

Anbefalte innlegg

Den 2.12.2016 klokken 21.39, psv021 skrev:

Jeg glemte å stemme - er det for seint? Gratulerer med seieren!

når det eksisterer en seier så er det åpenbart for sent ;)

Fikk ikke stemt selv, rakk aldri gå helt igjennom alle kandidatene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, psv021 skrev:

2889 stemmer fra samme IP-adresse et sted i Stavanger eller?

De filtrerte bort doble stemmer uansett... så det hadde ikke hjulpet.

 

9 minutter siden, psv021 skrev:

NEIDA, det var kult at du vant. Hadde jeg stemt, hadde det blitt på deg! :)

Takker! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Lazarus skrev:

Filtrerte de basret på IP? For da mistet de en del stemmer som ikke  var doble..

For eks. bedriftsnett, skolenett osv.

Det var merkelig nok ikke fokuset på samtalen, så jeg vet ikke... ;)

Men jeg vil jo tro at de har tenkt på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Evelen skrev:

Det spørs :P var det et "Norges smarteste hjem" konkurranse, eller en "Hver har flest venner" konkurranse ;)

Med 45% av stemmene så er det mer enn mitt lille nettverk som har stemt, skulle jeg mene. :) 

 

10 timer siden, Salvesen skrev:

Fikk du noe info om det blir en 2017 konkurranse også @Moskus? spennende å se flere folk sine løsninger :)

Nei, ikke nevneverdig. Men så vidt jeg forstod syntes de det var vellykket, så da øker jo sannsynligheten for en ny oppdatering. :) 

 

Jeg synes også det er spennende å se hva andre har gjort. Slik får man idéer av og lærer mer. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Moskus skrev:

Med 45% av stemmene så er det mer enn mitt lille nettverk som har stemt, skulle jeg mene. :) 

 

Nei, ikke nevneverdig. Men så vidt jeg forstod syntes de det var vellykket, så da øker jo sannsynligheten for en ny oppdatering. :) 

 

Jeg synes også det er spennende å se hva andre har gjort. Slik får man idéer av og lærer mer. :) 

 

Helt enig! Etterhvert som de "fornuftige" tingene er tatt må en nesten få ideer fra andre plasser, da øker jo behovet og da kan en redegjøre for kjøpet enklere føler jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

River meg litt i hodet av noen kommentarer her, mulig jeg er gretten...

 

Moskus vant overlegent, vi her inne vet hvor mye tid og krefter han bruker både på eget opplegg men ikke minst å hjelpe oss andre.

 

Stor ros til Moskus som fremstod som en reflektert kar og ikke en "nerd" som hadde gått berserk med duppeditter.

 

?

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å presisere, jeg mener ikke at Moskus ikke fortjener å vinne, for det har jeg ikke noe grunnlag for å tro.

Det eneste jeg mente var at jeg stemmer ikke på Moskus bare fordi han er Moskus.

Det gjelder ikke bare her, men man ser jo stadig på Facebook. "Stem på gutten til venninna mi som Leverpostei-gutt", eller "Stem på meg som årets Gatebil babe", "Stem på Tomas som Lano-ungen 2016, lik og del!!".

 

Skal man ta slike oppfordringer så er det kun en ting som avgjør vinneren: nemlig nettverk.

 

Blir som i MGP når folk stemmer på "venne-land" i istedenfor den sangen dem oppriktig likte best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Evelen skrev:

Det spørs :P var det et "Norges smarteste hjem" konkurranse, eller en "Hver har flest venner" konkurranse ;)

 

Jeg tror @Moskus ville ha vunnet uansett de to alternativene.
= Han har hjulpet så mange folk med hjemme automasjon på nettet, -som setter pris på dette og som av den grunn vil/burde stemme på ham så jeg mener det ville være rettferdig uansett hva grunnen til å stemme var.

 

Alternativ 1:

Har sitter i Norges smarteste hjem fordi han har en meget utbygget HomeSeer løsning.

Alternativ 2:

Han sitter i Norges smarteste hjem fordi han bor i det huset.... ;) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Fermate fjernet fremhevingen av denne emne
  • 3 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.