Hei, ser litt på muligheten for å bruke en "gammel" android telefon eller to hjemme, som feks ip-cam (med bevegelsessensor). Vil også da ha mulighet til å få rapport om temperatur på telefonen(batteritemp?), og evt skulle den bli for varm, mulighet for å slå av feks.
En annen ting jeg funderer på, er om det går å bruke telefon med IR sender(lest at endel telefoner hadde det før, bla HTC), tror nemlig jeg har en slik liggende.
Burde da kunne gå å konfigruere inn den mot varmepumpa.
Tips og evt andre nyttige ting som man kan bruke dette til mottas med takk!
We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.
Question
Nexst
Hei, ser litt på muligheten for å bruke en "gammel" android telefon eller to hjemme, som feks ip-cam (med bevegelsessensor). Vil også da ha mulighet til å få rapport om temperatur på telefonen(batteritemp?), og evt skulle den bli for varm, mulighet for å slå av feks.
En annen ting jeg funderer på, er om det går å bruke telefon med IR sender(lest at endel telefoner hadde det før, bla HTC), tror nemlig jeg har en slik liggende.
Burde da kunne gå å konfigruere inn den mot varmepumpa.
Tips og evt andre nyttige ting som man kan bruke dette til mottas med takk!
9 answers to this question
Recommended Posts