ZoRaC Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=87628263 Sendte han en melding kl 6 i morgest, men det var visst for sent, alt er solgt! Tilfeldigvis noen her inne som kjøpte alt og som kanskje ikke har bruk for absolutt alt likevel? Jeg kunne veldig gjerne tenkt meg noen billige Fibaro Dimmer 2 og Bypass.", blant annet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 Var vel lite vits i å linke til et salg som var over? Han la det på Facebook i går, men det gikk fort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 14. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2016 2 minutter siden, Moskus skrev: Var vel lite vits i å linke til et salg som var over? Han la det på Facebook i går, men det gikk fort. Jeg så for meg at noen bare hadde sagt "jeg tar alt", for så å videreselge det de ikke trengte (siden det gikk så fort)... Håpet i hvertfall det! Finnes det en Facebook-gruppe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
psv021 Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 https://www.facebook.com/groups/smarthusnorge/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 2 timer siden, ZoRaC skrev: Finnes det en Facebook-gruppe? ... men det er her det skjer. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norseman Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 Fikk opp denne på finn.no push varsel på Mobilen. Sendte svar innen fem minutter at jeg ønsket en del av godsakene, men dette var tydeligvis også for sent ute! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nexst Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Samme her. Veldig trist. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mk1 black limited Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Var innom ham og plukket med meg Fibaro røykvarslere, bevegelsessensorer, dør/vindusbrytere og Aeotec multisensor 6 til halv pris av typisk Kjell-pris. Idlock, dimmere, av/på-brytere var solgt da. Tror det var utlslagsgivende at jeg skrev til ham at jeg kunne hente samme kveld. Han hadde drevet et firma som hadde blitt kjøpt opp, og de skulle bruke Zigbee og ikke Z-wave, i alle fall det nærmeste året. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evelen Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Fikk aldri svar på henvendelsen jeg sendte . . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr Kotelett Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Han må ha satt ny rekord i henvendelser sikkert :-P jeg sendte igår formiddag og da var det utsolgt sa han. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mk1 black limited Skrevet 16. desember 2016 Del Skrevet 16. desember 2016 Han hadde over 300 meldinger rundt 22:00 på kvelden... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.