Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Jon00s Alexa helper med dialog muligheter!


Fermate

Anbefalte innlegg

Fikk en mail og melding fra Jon00 i dag:

 

Sitat

Hi!

For your information, the latest versions of my Alexa helper now allow nested responses (which you requested).

Waynehead99 has made a short demo video using this capability: https://vimeo.com/197533469

 

 

Jon00 Alexa Helper


Please checkout V1.0.7 which now allows nested structures (allows you to have a conversation with Alexa and trigger on different responses such as yes/no etc).

__________________
Jon

jon00data.gif
 
 
 
Dette vil jeg si er store nyheter og åpner for en helt ny bruk av Alexa.
Jeg maste om dette for en stund siden og nå er det på plass. Herlig!
 
  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 7 måneder senere...
På 1.2.2017 den 23.49, MrTiger skrev:

Du laster ned hans plugin'en fra hjemmesiden hans. 

 

http://www.jon00.me.uk/hs.html

 

Mulig jeg er dum, men finner ikke noe exe fil der? Får ikke plugin opp ved å laste inn filer som en får via download og misstenker at det er derfor. Finnes det noe hjelpedokument her?

 

EDIT: fant pdf filen :)

Endret av Salvesen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Moskus skrev:

Det er et script, ikke plugin. :) 

 

Ja fant ut av det :P Sto bare plugin en eller annen plass når jeg søkte så ble litt forvirret, men nå er alt på plass etter jeg fant dokumentasjonen. Så er det bare å få ting til å fungere ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.