GĂ„ til innhold
  • Bli medlem
StĂžtt hjemmeautomasjon! đŸ„‡đŸ„ˆđŸ„‰

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjÞrt HS4 en stund nÄ og sliter med en ting - Legacy plugins starter ikke automatisk. Hver gang jeg starter opp HS4 sÄ er det bare HS4 plugins som fullfÞrer oppstarten.
alle de gamle HS3 plugins - inkludert Z-Wave pluginen - fullfÞrer ikke oppstarten. De stÄr Ä venter i status "INFO: Plugin start is pending"

Er det flere som opplever tilsvarende i HS4? Det er nesten sÄ jeg vurderer Ä gÄ tilbake til HS3...

image.png.cd0c1008cb69e3d6883701423759223e.png

Skrevet

Det er samme hos meg. Virker som alle fungerer nÄr de stÄr i denne status, derfor har jeg ikke jobbet noe med problemet. De kan manuelt restartes sÄ fÄr jeg OK.

Skrevet

min erfaring er at de ikke alle fungerer sÄ jeg mÄ manuelt restarte de for Ä fÄ alle til Ä virke - veldig irriterende.
Alle HS4 native plugins virker som de skal.

Skrevet

Jeg kjÞrer HS4 (ikke hovedsystem enda) pÄ bÄde Windows og Linux med "legacy" plugins, men har ikke sett den feilen enda...

Skrevet

Funnet en lÞsning pÄ dette - man mÄ de-aktivere "Start Plugins in Background" i Labs fanen og da starter alle pluggins som forventet.

• Like 1
  • Thanks 1
Skrevet

Har kjÞrt HS4 pÄ Windows i over ett Är nÄ, men ikke hatt noen problemer med dette. Har ikke huket av for "Start plugins in background"

Skrevet (endret)

Problemene starter visst nok om man velger Ă„ kjĂžre plugins i bakgrunnen.

Jeg fjernet dette valget og aktiverte developer mode (noe som ga ingen endringer i seg selv nÄr HS4 kjÞrer som en service) og etter dette sÄ starter alle hs3 plugins som forventet i HS4.

Endret av toby_77
  • Like 1
Skrevet

Oppdaterte til siste versjon av Homeseer og fjernet valget med Ä kjÞre Plugins i bakgrunnen da fikset alt seg. 

• Like 1

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn pĂ„ siden automatisk.   Vis som en ordinĂŠr lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   TĂžm tekstverktĂžy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies pÄ din enhet for Ä gjÞre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.