Brors94 Skrevet 1. september Skrevet 1. september 57 minutes ago, OlavT said: Takk for tips, men jeg faser ut Z-Wave og kjøper / lager kun Matter enheter. Den du linket til kjører vel også USA-frekvens? Er Eu versjon også ser du på valg ned på siden 😄 Men ville ha ventet noen mnd på å kjøpe slik at firmware blir oppdatert til Z-wave Long range for EU også 😄 Siter
Moskus Skrevet 19. oktober Skrevet 19. oktober Jeg har, som alltid med hjertet i halsen ved store endringer, oppdatert fra Proxmox 8.4.14 til 9.0.11. Alt gikk fint med ChatGPTs hjelp. 🙂 3 Siter
Evelen Skrevet 30. oktober Skrevet 30. oktober Laget et enkelt stativ til mill ovnen vi ikke har fast vegg til enda Siter
xbmc.tt Skrevet 8. november Skrevet 8. november (endret) Brors94 skrev (På 1.9.2025 den 22.29): Er Eu versjon også ser du på valg ned på siden 😄 Men ville ha ventet noen mnd på å kjøpe slik at firmware blir oppdatert til Z-wave Long range for EU også 😄 til info : har oppdater til siste fw men er ikke sikkert om den fungere noe bedre Endret 8. november av xbmc.tt Siter
Einar Skrevet 45 minutter siden Skrevet 45 minutter siden I går var Røykvarslerdagen. Selvfølgelig ble alle testet. Det er røykvarsler i nesten alle rom her. Jeg har ikke turt å montere på dass. Men bare noen av dem er integrert i Home Assistant og trigger sirenene. Så det er det jeg pusler med i HA i dag ettersom det er veldig fint vær ute for å være inne i. Litt krangling med en av dem, men nå er den der den skal være. Har du ikke testet dine, så er det ikke for sent å gjøre det nå. Siter
harelabb Skrevet 30 minutter siden Skrevet 30 minutter siden (endret) Skulle skifte batterier, men røkvarslerne hadde gått ut på dato, iflg sticker på innsiden Noen anbefalinger til nye som virker med 433Mhz (rfxcomm) / Zigbee / Z-wave som ikke koster allverden? Endret 27 minutter siden av harelabb Siter
ØysteinHJ Skrevet 23 minutter siden Skrevet 23 minutter siden Samme her + at jeg har en miks av Nest Protect og en annen type. Så jeg skal hive alt og få inn én type. Har peilet meg inn på Housegard Luma, som fungerer med rfxcomm sånn jeg har forstått det. Tenkte å kjøpe et par stykker av de for å teste først, og så fylle på. De har CO-sensorer også om ønskelig. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.