Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

CeBIT 2017?


Fermate

Anbefalte innlegg

Kan ikke dra på CeBIT på jobbens regning i år (som i fjor) så jeg tenkte å dra en liten tur for egen regning.

 

Jeg tenkte å dra ned etter arbeidstid en dag, ligge på et billig hotell, bruke hele neste dag på messa og så dra hjem på formiddagen neste dag.

 

Noen andre som har tenkt seg dit?

@Moskus ? @iblis ?

 

Ser ut til at en kan få fly for rundt 3000 og dersom en bare tar utstillingen og ikke konferansen slipper en unna med 56 Eur i inngang.

Hotell derimot er ofte vanskelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har foreslått for fritidskoordinatoren min at vi kunne dra ned Torsdag kveld og at hun shoppet på fredag mens jeg var på messa og at vi tok helga når vi først var der nede og dro hjem først på søndag...

Men hun hadde allerede ett utenlands oppdrag samme uka og takket nei.

 

Så da ligger det an til at jeg tar torsdag 23de som messedag tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp:

Drar ned 22/3 kl 13 og tilbake 24/3 kl 17:15 så da ble det jo nesten to hele dager på messa :)

Hadde vært hyggelig å ha noen å spise middag sammen med på kvelden @Lazarus (eller andre entusiaster som skal ned)

Blir vel et lite blogg entry i år også ;) 

 

Edit:

 

Det begynner å bli veldig vanskelig å finne hoteller (som ikke er svindyre) i Hannover i messedagene nå.

Jeg skal bo her (glis) : http://pension-donau-grill.hotel-in-hannover.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.