Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Rollertrol IKEA adapter


Fermate

Anbefalte innlegg

3 timer siden, MrTiger skrev:

Hvilken side skal de rolletrollene inn på rullegardinen? Sett forfra.

Det kan du velge. Du kan snu retningen til det som passer best. Lurer på om "standard-valg" er på høyresiden (sett innenfra og ut), men det husker jeg ikke farten. Det står heldigvis i manualen. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...
På 21/01/2017 den 9.04, Moskus skrev:

Den ligger i motoren, ja. Den med innebygget mottaker kan ikke styres med annen kontroller, så vidt jeg vet.

 

Men takk @Venin for tipset. Trodde Rollertrol hadde sluttet å lage 433 MHz-versjonen...

 

Gammel tråd, men sånn er det når man ligger 100 år etter mange av dere andre her inne. 

 

Hvordan vet man hvilken man skal kjøpe slik at man kan få styrt den vha HS3 ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Venin skrev:

Er det feil størrelse på thingiverse altså? Da har kanskje @Fermate en fil med riktig størrelse? 

 

Det var sønnen min som modulerte den for meg og han har rota bort modellen og har bare 3D printe fila på en SD.

 

Men den passer ikke til Tupplur.

Min er laget for en som jeg ikke husker navnet på som er litt gjennomsiktig og som var ute av salg en stund men som er kommet tilbake nå.

-Med metall stang i bunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mææ å, sa bukken. 1 Stk. kjøpt.

3D printer og CAD program har jeg, så skal nok få den tilpasset når den kommer.

Det blir litt spennende å se hvor stor rullegardin den orker. Det er jo ikke store greia. Går det evt. an å sette en inn på hver ende av en rullegardin på 2,5m?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
On 9/14/2017 at 08:58, Christian said:

Denne burde jo kunne styres med 433 Mhz siden det er en fjernkontroll og innebygd mottaker. 

 

Jeg gir beskjed så snart jeg vet.. 

 

Fant du ut av det? Jeg ser at jeg trenger et par motorer nå, enda en til av RollerTrolene mine har sviktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.