-
Lignende innhold
-
- 0 svar
- 479 visninger
-
- 0 svar
- 1 800 visninger
-
- 1 svar
- 849 visninger
-
- 2 svar
- 1 375 visninger
-
- 2 svar
- 913 visninger
-
Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.
Spørsmål
Norumen
Hei.
Jeg er helt ny på hjemmeautomasjonsfronten. Akkurat kjøpt Vera Plus og ett sett med motor og bryter for å automatisere rullegardina på soverommet. Enda ikke satt opp dette, skal prøve på det i helga. Gleder meg som en liten unge, dama begynner å bli lei av at jeg prater om alt jeg skal automatisere hele tiden? Hun ser heldigvis fordelene av automatisering så det er bra. Håper ikke spørsmålene under blir for dumme, prøvd å google rundt etter svar, men vanskelig å finne ut av ting med tesje. Jobber teknisk innen IT, så litt
Med en gang jeg begynte å se på hjemmeautomasjon så fikk jeg lyst til å automatisere "hele" huset. Ønsker å starte med å kunne slå av/på lyst på visse rom basert på begevelse og lys og tidsstyring.
Lenke til kommentar
Del på andre sider
14 svar til spørsmålet
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.