Dennis87 Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 (endret) Rulles ut av google fortløpende. Men noe sakte nå i starten virker det som. Når det er klart får man beskjed om at den er klar til bruk når man åpner google assistant. Følger ikke app oppdateringer men når Google aktiverer det for din bruker. Endret 21. august 2018 av Dennis87 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 Aha. Skuffa... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Actibus Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 Jeg satt igår for å teste, assistant virket ikke på norsk, så installerte jeg først siste oppdatering til P20Pro (bla. GPU turbo) og det virket forsatt ikke, så opppdaterte jeg Google appen som du nevner @Moskus og da virket det med en gang etterpå, så noe må det også ha med den app oppdateringen å gjøre.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dennis87 Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 Er nok en kombinasjon Har fått på min men dama sin mobil har ikke fått selv om det siste oppdatering. Google home mini derimot er ikke noe på. Så det tar nok sikkert 2-3 måneder eller kanskje 1 år før er klart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Preference Skrevet 24. august 2018 Del Skrevet 24. august 2018 Så lenge google ikke har gått ut og offisielt "lansert" i Norge så er det nok bare noen utvalgte brukere som gradvis får tilgang. Lover bra at de har begynt med det da, var sikkert tilsvarende i Sverige en periode før lansering ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venin Skrevet 22. oktober 2018 Del Skrevet 22. oktober 2018 Får dere til at Google Home på norsk gir status på enheter med temperatur? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilfire Skrevet 6. desember 2018 Del Skrevet 6. desember 2018 Ikke funnet noe måte å spørre om "device value/string" (feks temperatur) Om dette ikke er mulig så er det en stor svakhet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 6. desember 2018 Del Skrevet 6. desember 2018 9 minutter siden, lilfire skrev: Ikke funnet noe måte å spørre om "device value/string" (feks temperatur) Om dette ikke er mulig så er det en stor svakhet Jepp, det er det. Mulig du kan bruke Jon00s Alexa helper script til det, det gjør jeg. Men jeg vet ikke hvordan det fungerer på norsk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilfire Skrevet 6. desember 2018 Del Skrevet 6. desember 2018 Alexa helper script mot google home? ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 7. desember 2018 Del Skrevet 7. desember 2018 Ja, det var snakk om at han skulle støtte begge, men jeg har ikke undersøkt saken. Så lenge HomeSeer får tatt i mot kommandoen, så kan scriptet brukes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venin Skrevet 7. desember 2018 Del Skrevet 7. desember 2018 Via Controlicz (til Domoticz) som koster 2 USD i måneden, fungerer det nå fint å spørre etter temperatur på norsk. Tidligere svarte den noe sånn som "Temperaturen er for øyeblikket 21 grader og slått av" fordi den trodde den var en termostat. Nå sier den "Temperaturen er for øyeblikket 21 grader". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johs. Skrevet 7. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2018 7 timer siden, Moskus skrev: Ja, det var snakk om at han skulle støtte begge, men jeg har ikke undersøkt saken. Så lenge HomeSeer får tatt i mot kommandoen, så kan scriptet brukes. Jon00s sier følgende: No..... My Alexa helper used to also work with Google Home with the first HST Google Action/Skill. Unfortunately, Google would not allow more than one App from a company so Rich dropped this in favour of the current Google Home App. Kilde: https://forums.homeseer.com/forum/3rd-party-developer-area/general-developer-discussion/jon00/1245427-are-you-working-on-anything-for-google-home Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 8. desember 2018 Del Skrevet 8. desember 2018 På 7.12.2018 den 17.55, Johs. skrev: Unfortunately, Google would not allow more than one App from a company so Rich dropped this in favour of the current Google Home App. Jeezez, Google skyter seg selv i foten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Session Skrevet 26. desember 2018 Del Skrevet 26. desember 2018 Noen som sitter på info om når Google kommer til å tillate endring av aktiverings ord? Hey Google er ikke akkurat ord som sklir av tunga for en norsktalende person... 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrTiger Skrevet 10. januar 2019 Del Skrevet 10. januar 2019 Får ikke Harmony Hub til å virke med Google Home, fungerer fint med Alexa. Mener jeg leste at Harmony Hub ikke fungerer med Google Home på norsk.. stemmer det? noen som har fått dette til å fungere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johs. Skrevet 10. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2019 Fungere hos meg, men den støtter ikke norsk. https://support.myharmony.com/en-no/harmony-experience-with-google-assistant Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.