Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Yale Doorman i HomeSeer


toonwolf

Anbefalte innlegg

Haha, ja. Enda en greie jeg ikke var klar over her. 

Mulig jeg skal gå over til å legge det der istedenfor å bruke plass på google drive. 

Edit: Men kan hvem som helst laste opp eller må man søke om tillatelse?

Endret av Guahtdim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Guahtdim skrev:

Problemet er kanskje at de plugins som er utviklet at folket her på Hjemmeautomasjon.no blir liggende skjult? Det burde kanskje vært en katalog over de plugins som er laget her og hva de kan brukes til.

Godt poeng, det er ikke så lett å få oversikten over plug-ins som har blitt utviklet av brukere på hjemmeautomasjon.no og som f.eks ikke ligger tilgjengelig på https://shop.homeseer.com/collections/plug-ins og dermed ikke ligger i "downloader'en" i HS3. Slik det er nå er jo all diskusjon om alle type plugins samlet her: https://www.hjemmeautomasjon.no/forums/forum/46-plugins/ 

 

Hva med å opprette en egen kategori på forum som heter "Plugins utviklet av forumbrukere". På den måten slipper du å få masse diskusjoner om plug-ins men heller en liste som er oversiktlig. Denne burde f.eks flyttes. Et annet alternativ var om dere som har utviklet slike plug-ins startet å legge in merking som f.eks "pluginsutvikletavforumbrukere", da kunne du søkt på taggen https://www.hjemmeautomasjon.no/tags/pluginsutvikletavforumbrukere - problemet er da å få de som har laget de å huske at de skal bruke samme tag og også for de som skal søke å bruke denne taggen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Guahtdim skrev:

Edit: Men kan hvem som helst laste opp eller må man søke om tillatelse?

 

Godt spørsmål. Har du en «send inn fil»-knapp øverst på siden der? I såfall er det vel åpent for alle. :) 

 

EDIT: på mobil er den visst nederst på siden. 

Endret av ZoRaC
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, for min del er jeg mer for å bruke en Tag eller et forum hvor det er låst for kommentarer, da jeg helst ønsker at nedlastningen skal gå fra webhosten min, der jeg har litt tracking og mulighet til å begrense antall nedlastninger osv.

 

Evt kan jo vi som utvikler plugins her som ikke passer eller er klar for å legges i HS sin updater lage vår egen updater_override.txt. Er jo ikke store jobben å lage en plugin som merger HS sin offisielle updater.txt med våre plugins skulle en tru.

 

Er flere grunnen til at jeg ikke har forsøkt pushe verisure pluginen offiselt ut, den er på norsk, verisure er i verdens dekkende, og tiden jeg har til vedlikehold

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.